Jag vill seriöst dö litegranna just nu!

Jag har lyckats med nåt som är mer pinsamt än jag kan sätta ord på och jag vet fan inte hur jag ska tackla det när jag är på jobbet så jag skrattar. Jag har skrattat i över två timmar och jag kan inte sluta, jag sitter och nervöst fnittar Hela tiden och bara jag tänker på det (hela tiden alltså) så får jag panik.. HORHELVETE vad jag är störd!!!!!!!!!

Till råga på det så har grabbarna på jobbet haft lite kul och skulle "hjälpa" mig att ragga upp snubben på statiol som jag var lite småsugen på.. Skitbra. Fel kille bara grabbar så nu står det en liten snubbe på statiol och tror att jag är sugen.. Bajskorv.
Nä idag är Inte min dag och så fort jag slutar jobbet ska jag åka hem och tycka mest synd om mig själv i hela världen. Jag ska åka hem och gråta och slå sönder saker och bara vara överjävlig mot mig själv i min ensamhet!
Skitjävlahorfansfittjävladag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0