ibland så bara hatar jag mig själv!

Jag hatar mig själv för att jag inte kan släppa händelser, tankar, känslor och allt annat som numera ligger i det förflutna. Jag hatar mig själv för att människor som jag inte har någon som helst kontakt med idag fortfarande kan få mig att må skit och att grubbla över saker. Jag hatar mig för att jag aldrig någonsin låter någon komma mig tillräckligt nära för att kunna berätta allt jag har inom mig. Jag hatar mig för att att de jag har nära vet så mkt om mig att det skulle krossa mig om någonting skulle göra att vi inte kommer umgås mer. Jag hatar att jag saknar folk som faktiskt har visat att de är vatten värda och jag hatar att jag älskar fel människa.
Jag hatar mig själv för allt detta och mkt mer, men mest av allt så hatar jag S.
Jag hatar att hon blev min vän. Jag hatar att vi skrattade ihop. Jag hatar alla galna saker vi gjorde tillsammans. Jag hatar att vi kunde sitta och titta på tv/datorn/absolut ingenting i flera timmar och att vi ändå kunde veta vad den andra tänkte på när den öppnade munnen. Jag hatar alla de mornar vi satt och åt frukost tillsammans. Jag hatar att jag tog med henne till Marmaris. Jag hatar att jag åkte ner och hälsade på henne i somras och jag hatar att jag fortfarande älskar henne. Jag hatar att hon var en av mina bästa vänner.

Så till S- Du är en jävla idiot som betett dig på det här sättet, hur kan du låta en människa som han komma emellan vår vänskap? Jag ställde Alltid upp för dig, vad det än var och när det än gällde. Jag lyssnade om du ville prata, jag skrattade när du skrattade och jag grät när du grät. Jag såg dig som min syster och du sa att du såg mig som din syster också. Jag har aldrig känt mig så förnedrad som jag gjorde när du visade honom att han hade rätt i allt han sagt. Allt du sagt/gjort innan för mig, med mig var totalt betydelselöst för dig. Om du bara visste hur ont jag har i hjärtat fortfarande, hur jag fortfarande kan ta upp telefonen för att jag vill ringa dig och prata och sen inse att det inte går längre.. Att du inte vill det längre. fan Sara din jävla subba! Jag trodde inte att det skulle kännas såhär att "göra slut" med en vän, men det äter verkligen upp mig inifrån....

Jag tackar dock gud för de vänner jag har kvar, jag vet ärligt inte vad jag skulle göra utan dem?
Min M- min självsfrände på denna jord, min andra syster. Hon som alltid finns och förstår mig, som alltid lyssnar och försöker hjälpa även när ord inte räcker till <3
Kussen- min bättre hälft, min partner in crime <3
Vu- dr.Vu ;)
Plupp- min plupp!
A- som jag avgudar även om vi knappt ses
P- samma som A, önskar att vi sågs mer!
AG- min gamla AG som driver mig till vansinne ibland och som samtidigt får mig att skratta som aldrig förr.
N- min nya vänskap som jag Vet kommer hålla 4ever and ever!
Utan dessa och fler därtill så skulle min värld inte snurra, jag är så evigt tacksam att jag har de vänner och den familj jag har!


Nu ska jag sluta muppa och vara dramatisk.. Ska tänka glada tankar och busa med grabbarna på Hertz och Avis en sväng ist! Var bara tvungen att få ur mig skiten!
Nå niin. Heipa!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Finns här om du vill prata gumman!

Du förtjänar det bästa och mer än så <3<3

2011-11-06 @ 22:37:37
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

D gjorde du rätt i, att skriva av dig all skit som har legat där inne o malt i bröstet.



När ses vi igen?

2011-11-06 @ 22:43:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Den där M. ;)

Bra att du faktiskt är ARG gumman! Skitbra! Det är nog lättare att bearbeta ilskan än sorgen, för den gör mer ont. Har du kommit till det stadiet att du kan kalla människan för subba så har du kommit längre än du tror!



Du betyder så himla mycket för mig och jag räknar in dig i min familj! Vi ska ta dig igenom allt det svåra, tillsammans, för jag viker aldrig från din sida! Du är min BFF ju. ;)

Älskar dig nyponrosen!

2011-11-07 @ 09:41:47
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tycker absolut att vi styr upp något nästa helg, typ marathonfika eller något?

2011-11-08 @ 01:49:11
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nämen, se där.. så generöst. haha

2011-11-08 @ 02:33:45
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ah, jag får prova på d någon gång ;)

2011-11-08 @ 09:36:59
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Borde ta vår fika snart <3

2011-11-08 @ 23:09:09
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0