hyfsat uttråkad

Sitter på jobbet och har vart själv sen kl.18, sista kunden kom en halvtimma efter det och sen dess har jag försökt hitta jobb att fördriva tiden med. Nu har jag verkligen gjort allt och lite till så nu kommer jag bara att sitta av tiden sista timman och försöka att inte psyka klockan ;)
Har iaf bestämt 100% med kussen att det blir Gümbet som vi åker till (efter ett väldigt bra tips från R) så i slutet av augusti nästa år drar vi i två veckor och det ska bli så SJUKT kul! Jag och kussen kompleterar varandra så sjukt bra, vi är galet lika och vi är så ärliga mot varann att om det nån gång blir en dispyt så kommer den att gå över lika fort som den kom. Dessutom så har jag fått henne astaggad till den här resan så nu är hon nästan mer psyko än mig, haha, fick typ 29478358 sms av henne häromdagen om resmålet och bilder. Roligt/spännande/kul/sjukt är bara förnamnen på hur resan kommer bli! Vi har så lika syn på vad det är vi vill få ut av semestern och jag tror inte att jag nånsin innan har åkt med någon som verkligen har velat exakt samma saker som mig. Vi vill göra utflykter, kolla runt och sånt såklart men i övrigt så är detta vad vi vill: sola, bada, äta gott, sova siesta och gå ut och festa varje kväll. Bring it on! Längtar tills resan bokas så att man kan sitta tillsammans och räkna ner månader, veckor och dagar. Lovely <3

Imorron blir det kalas för min 1åriga lilla prins och sen åker jag och jobbar igen, har dock fått lov att ta ut komp så att jag kan vara med på kalaset så imorron jobbar jag bara 17.24. Lyx! Ledig på måndag är jag så då ska jag upp till jobbet och prata med chefen, åka och handla och sen ska jag minsann se till att putsa fönster, byta gardiner i köket och gå ner i källaren och leta efter mina vintersaker till bilen och reka vart tusan jag har lagt julpyntet. I år ska jag go bananas ännu mer än förra året så i år ska jag se till att ha det riktigt juligt. Ska pynta, baka julgodis och försöka att ha lite julmusik nu och då. Orkar inte vara så neggo till julen längre, nu ska här firas!

Aja, har faktiskt inget vettigt att komma med som vanligt, har bara så Otroligt tråkigt! Ska surfa runt lite på telefonen nu och så ska jag göra iordning kaffemaskinen som jag glömt bort. Wohooo, en sak kvar att göra! "/
Hoppas att ni iaf har en bra helg!



Tomte- Janet förra årets julafton på jobbet.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha have fun!

2011-11-06 @ 01:56:41
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0