hörde jag pms-häxa?!

Japp, underbara älskade PMS. Haft hysteriska raseriutbrott, gråtit och skrattat om vartannat de senaste två dagarna, känslorna hoppar hoppborg i kroppen och jag vet verkligen inte alls vad jag är på för humör. Dock så har jag haft två (nu tre) helt sjukt bra dagar på jobbet och jag har ÄLSKAT att vara här! Har jobbat med ett bra gäng, det har vart ett hysteriskt tempo och massa att göra och jag har skojat med både kunder, konkurenter och kollegor. I love my job right now! <3
Fick för övrigt reda på igår att jag har fått mig en beundrare på Avis.. Haha, min kompis S där kom över och sa att D hos dem är sugen igår för tydligen så är jag inte bara snäll och trevlig utan Jäävligt fin också! Hahaha, killen är typ 18-19 år och sötare än socker. Im now officially a Cougar folks, det här är typ 4e killen i den åldern som gillar mig nu, så om jag inte är det så ser jag iaf yngre ut ;)

Igår efter jobbet hämtade jag upp min plupp och hennes sambo och dr.Vu och drog in till söderbiljarden och spelade lite nattbiljard, kom hem halv fyra i morse och var då så fantastiskt pigg att jag inte kunde sova. Somnade efter 6 och tvingade upp mig själv vid strax före elva.. Trött tjej nu men är så övertrött att jag är helt hypad. Helt ok ändå!
Ikväll får vi se vad som händer, är lite sugen på att hitta på nåt så jag kanske ringer kussen.. Time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0