hej å hå, tillbaka ska vi gå!

Somnade efter 06.30 imorse!!!! INTE ok! Men jag var sjukt pigg, låg och smsade med O, snackade med E och smsade lite till med O. Så när han slutade jobba kl.05 så kom han över och drack té och snacka skit och vi hade så jävla kul, precis så som vi faktist har det när vi ses. Risken är att vi hamnar tillbaka på ruta ett (han försökte igår men jag stoppade), men vafan, det kan vara nice det med så länge det varar. Får nog bara bli bättre på att prata om saker så att vi båda vet vart vi står så att ingen förväntar sig mer. Vi får se vad som händer..

Jobbar iaf nu, med CW och det går över förväntat bra! Det är Skitmkt men det flyter på bra ändå, jag har gjort det mesta som ska göras och nu har vi i stort sett bara kunderna kvar.. Inte så farligt ändå trots allt, jag trodde det skulle vara mer om man kollar på hur mkt bokningar vi faktiskt har idag.
Inatt ska jag hem till E efter jobbet en snabbis och sen kommer jag nog mest troligt att åka hem och däcka för jag är fan slut som artist nu, måste vara pigg tills imorron! Ska först leka med syster och smaskis och sen så ska jag fika med R om det inte har blivit ändrade planer.
Älskar lediga dagar och om jag hade haft lite pengar kvar så hade jag älskat den ännu mer ;)

Ska sluta snacka i nattmössan nu och gå och sätta på lite kaffe ist. Ha en måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0