grattis på födelsedagen min lilla kärlek <3

Idag fyller min systerson 1 år! Helt galet vad fort tiden går och hur mkt glädje en sån liten människa kan ge en.
Maximilian- moster älskar dig så tokigt mkt att ord inte räcker till! Du, Engla och Wilma (och skruttan i mammas mage såklart) gör mitt liv så mkt bättre <3<3<3



Sitter på jobbet nu, 06-15 idag och så fort jag slutar ska jag börna hem till mami och papi och sen ska jag åka och pussa på min lilleman. Idag blir det sen bara att hänga hos mamma och pappa, ska sova där nu tills på söndag. Så Mysigt!
Imorron och på söndag jobbar jag kväll så den här helgen kommer bli lugn och det kommer bli häng med familjen, imorron blir det direkt hem till föräldrarna och på söndag innan jobbet så är det kalas för lillprinsen. Efter jobbet på söndag ska jag träffa min vän E och sen är jag ledig på måndag och då tror jag inte att jag har några planer än.. Så ser mina närmsta dar ut so far, inte så spännand men Gud så Sköna!


O åkte till Bulgarien i onsdags, är det märkligt av mig att sakna honom redan? Trots att det är som det är? Jag blir knäpp.... Okej, jag är helt retarded. Skit i att jag sa nåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0