frustrerad är bara förnamnet

sur som fan, frustrerad som aldrig förr och ja bara allmänt en skitpuppa just nu. Inget konstigt med det eg för det konstaterade jag och S på avis häromnatten när hon var över och natthängde med mig efter jobbet. J på jobbet tycker inte heller att det är några konstigheter så då känns det verkligen ok att vara lite småtjurig och frustrerad.
Jobbar sista dagen för veckan nu och nästa vecka jobbar jag 4 dagar (om jag inte lyckas få kompa bort en av de för då är det ju bara 3- hoppashoppashoppas) och då ska jag förutom alla planer jag har, att försöka hinna med att julpynta, städa och tvätta. Hejja Janet om jag lyckas med det om jag inte får bort en dag!

Imorron blir det party för lilla mami, på söndag ska jag hjälpa henne att städa efter det och sen åker jag hem till kussen på mys och middag med gamla gänget och sen ska vi ev på bio om det inte blir för sent iom att hon jobbar tidigt. Skulle vara så kul om det gick för det är nya Twilight filmen vi ska se och jag vill inte vänta längre! Loves it!

Nu ska jag ta tag i det sista på jobbet och snacka massa skit med lilla J- hon ska på översovningsdate i nyköping i helgen och det är ungefär det vi pratat om hela kvällen (och de andra med). Haha, tusseliten, hon är så jäkla söt! Och nervös ;)

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0