finbesök på jobbet idag <3

Igår hade jag en sjukt mysig dag! Jag städade, bäddade rent, åkte och handla och sen kom Vu över en sväng. Efter att Vu hade gått kom min M och så gick vi till pizzerian på hörnan och mötte upp P och hennes bebis (så.jäkla.söt!) och sen tog vi med oss mat hem till mig och åt, mös och drog i oss efterrätt. Har saknat att hänga med min tjejer jättemkt så det var verkligen på tiden, och nu hoppas jag att det blir av den 3 också så att A kan hänga med.
Efter att tjejerna hade gått så plugga jag i mitt handsfree i telefonen och satte på lite musik i bakgrunden och sen ringde jag E och snackade skit samtidigt som jag diskade, gjorde matlådor och strök jobbkläder (inte på samma gång nej). Gårdagen var verkligen himla mysig <3

Idag så har det inte hänt så mkt dock, vaknade och slappade hemma innan jobbet och sen åkte jag hit. Precis innan jag började så ringde syster och frågade om hon och Smaskis fick komma förbi och säga hej innan de skulle hämta hennes man, så de kom förbi och jag fick visa upp min lilla prins för alla som jobbade (på alla företag, haha). Han gjorde succé och alla ville typ äta upp honom, inte så konstigt förstås, han är ju Väldigt lik sin moster ;)
Sitter iaf på jobbet nu fortfarande och här blir jag kvar i 3,5 timmar till. Jobbar ensam, har gjort i stort sett allt och mina grabs på de andra företagen har gått hem så ja, det här kan ju bli spännande.. Eller inte.
Har fått sms varje dag typ sen O kom hem, jäkla märklig kille det där faktiskt, men samtidigt så är ju det skönt att allt är som "vanligt". Gillar honom som kompis trots allt så det är ju skönt om vi kan fortsätta hänga utan konstigheter.. Får se vad som händer sen när vi väl ses dock men jag tror inte att det är några problem.

Funderar lite på vad jag ska göra efter jobbet idag men kommer inte fram till något känner jag, kussen ville att jag skulle komma in på Yunite, Vu &co ville att jag skulle komma till Kalhäll och E frågade om jag ville komma över till henne. Men jag vet inte riktigt om jag är upplagd för nåt alls, dock så känns det inte så överdrivet lockande att åka hem till soffan heller så vi får väl se hur det slutar idag. Spännande va?! :p
Shit vad jag har ett ointressant liv eg! Haha, och ändå så tycker jag att det är hyfsat händelserikt till och från.

Nä om man skulle ta det sista nu så att man kan pilla naveln på riktigt resten av tiden? Så får det bli.


Ska man åka hem till soffan ikväll? Eller ska jag bort.... Decisions decisions..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0