den här dagen var Inte mkt att hurra för direkt

Helgen startades med ångest och avslutades med Ännu större ångest. Dock så får jag skylla mig själv och det är mer eller mindre överstökat nu så jag slapp vänta tills på onsdag iaf, alltid nåt.. Blåneka är en kvinnas bästa sätt iaf i vissa situationer. I mitt fall var jag tvungen att göra det denna gång och jag var bara glad över att jag slapp ta det öga mot öga för då hade det inte gått lika bra att ljuga.. Fan, jag önskar att jag också kunde ljuga ibland, så lätt det skulle vara att dra en liten "vit lögn" utan att man blir typ högröd och flackar med blicken så mkt att tom en blind skulle fatta att man ljög.. Åh well, man kan tydligen inte få allt.. Hatar dock mig själv fortf för det som hände och jag har knappt sovit alls sen i fredags.
Helgen iaf: lördag spenderade jag med Plupp. Vi åt middag, hon fixade mina naglar, vi åkte till akalla och fikade med min M och hennes sambo och på kvällen åkte vi in till stan och fikade och spelade biljard med juggemaffian.
Igår firade jag min Papi, morfar, bror och svåger på fars-dag och efter det åkte jag och kussen och fikade med gamla vänner från högstadiet/gymnasiet, skitmysigt  var det och vi planerade in en ny date med allihopa snart igen. Efter det så skjutsade jag hem kussen och sen åkte jag hem till dr.Vu´s kille med kompisar och hängde med henne och dem och sen så drog hon och jag och spelade biljard. Fan, biljard är min nya grej, jag suger verkligen på det men fan va kul det är! Jag älskar´t och funderar typ på att köpa ett litet bord, nånstans måste man ju kunna köpa nåt billigt mindre bord? Jag har ju plats! Oh well...

Sitter på jobbet mu igen iaf, (skam)kuren idag till 22 och sen blir det hem och sova (ok, kanske köra en teledate med Vu innan) så man orkar gå upp kl.06 imorron. Ska åka med syster till mvc i kista så hon kan ta prover (ska vara sällskap medans hon väntar i typ 2 timmar, stackars) och sen lämnar jag henne där och åker direkt därifrån till previa gullmarsplan. Kommer bli en lång dag imorron för efter previa hinner jag typ bara hem och byta om och sen måste jag åka till jobbet och köra till 22 igen.. Men vafan, det ska väl gå det med.

Känner mig inte alls på topp nuförtiden, den här vintern kommer nog bli min största berg och dalbana någonsin om jag tolkat mina känslor och en annan persons tankar rätt. Det känns redan och om det riskerat att bli värre så vet jag inte vad.. Men det är en bra sak, hoppas jag, och om det nu är det så kanske det faktiskt blir mkt bättre sen. Isf kan jag ta "lidandet" som kommer nu.

Bah! Ska sluta sluddra massa jiddish här, hänger knappt med själv på vad jag skriver för jag är så satans trött.. Hörs!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

tack baby.



Jobbar du på söndag?

Melvin har kalas, tänkte om du ville titta förbi?

2011-11-14 @ 19:47:53
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Oh va synd.

Får se om Fanny har lust att passa Melvin på Måndag kväll så vi kan fika.



När vet du om du jobbar på nyår?

2011-11-15 @ 18:45:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0