åååh vad jag är less på att jobba

Känns som att jag jobbar 24/7 just nu, förvisso har jag oftast skitkul på jobbet men ändå. Jag har så mkt annat jag känner att jag vill göra så jag känner inte att jag har tid att jobba såhär mkt. Dock så är det som det är så jag får helt enkelt försöka att klämma in det jag måste göra hemma på de få dagar jag faktiskt är ledig och utan planer (dvs typ aldrig). Det löser sig som tur är oftast på nåt sätt :)
Har börjat känna att HSB är lite halvbajs idag också, vill byta ut min ruttna kyl med frysfack och få en helt ny kombinerad kyl/frys (för min egna lilla frys som står på golvet håller också på att tacka för sig) men nej. Det går tydligen inte alls för att det är ju "standard" med sån kyl jag har nu! WTF?!!?!?!?!!!! Driver de med mig? Hur faaan kan man påstå att nåt som funkade och var standard på 50-talet fortfarande ska anses vara standard? Vem idag klarar sig med bara ett frysfack undrar jag då? Inte jag iaf så idag var jag Jättetrevlig när jag förklarade det och kom med mina små argument och han skulle kolla upp saken, men jag kommer inte att ge mig så lätt så om det blir "problem" så kan de ge sig fan på att jag kommer att bråka om saken! Skitföretag!!!
Vill ju göra om så mkt hemma just nu, köpa ny tv-bänk, vardagsrumsbord, nya byråer i sovrummet, ny hylla i sovrummet och så vill jag koppla in disk och tvättmaskinen... Åh den som var rik!

Ville mest bara få ur mig HSB skiten för jag blev så brutalt upprörd och jag kan verkligen inte smälta hela grejen.. "Standard".... Standard my ass!

Nä nu ska jag dra iväg ett sms till O och sen ska jag fixa det lilla som är kvar här på jobbet! Later gator!

Förra årets lucia, men samma lilla rackare jobbar jag med idag! Me love my J <3

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Lycka till med HSB vännen.

<3

2011-11-23 @ 23:28:37
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0