wednesday bloody wednesday..

Näst sista morgonpasset och näst sista passet för den här veckan. Men imorse var det Inte kul att gå upp för inatt har jag sovit knappa tre timmar och känner mig mer död än levande. Åkte hem till min kollgea N och hennes man J ute på landet igår och hälsade på efter jobbet, vi hade supermysig och satt och snacka och hade det bra och de bjöd på lasagne. Mums! Efter det så kom min kollega D hem till mig för han mår dåligt och behövde prata ut, så det slutade med att han satt hos mig tills halv två inatt och sen skulle klockan ringa halv fem så jag var hyfsat stressad över att somna när jag väl la mig.. Det gick sådär och jag tog sovmorgon och sov till fem så idag fick jag stressa ordentligt för att hinna hämta kollegan och vara på jobbet i tid. Men vafan, det gick ju det med och i tid var jag :)
Idag efter jobbet är det först möte och sen ska jag träffa E en sväng och sen försöka sova hyfsat tidigt för jag jobbar i morron också och imorron efter jobbet ska jag ev hänga med en annan jobbarkompis som kommer över och dessutom passa på att rörmokarn ska komma och kolla på/installera tvätt och diskmaskin. Yaaay! :D
På fredag är jag ledig och då ska jag till optikern och bli brunögd och sen ska jag träffa en gammal jobbarkompis, sen åka hem till mami och papi på våfflor (hoppas jag) och avslutligen så får vi se om kussen &co är sugna på en utgång. Hoppas!
Lördagen kommer spenderas med mina finafinafina tjejer och middagsmys och sen får vi se vad söndagen erbjuder, men jag tror att jag ska passa på att hänga med familjen och kanske ev med kussen. Jag orkar inte planera in nåt där ännu iaf för det var länge sen jag hade en soff-dag så jag lurar på att kanske ta en heldag med skräpmat och filmer på soffan..

En sak som jag är jäkla nöjd med denna månad är iaf att resan till Marmaris ska betalas in! Sååå skönt att veta att allt är betalt och klart för då känns det som att tiden kommer gå snabbare, och att jag dessutom kommer ha mer än 1000kr kvar efter lön och alla miljader räkningar som jag fick denna månad gör mig ännu gladare. Janet likes!

"Min" budalo D ringde mig häromdagen btw.. Jag satt hemma hos syster med min bebis i knät och slösurfade medans han sov när det helt plötsligt ringer, jag frös till och fick halvpanik men svarade tillslut och då sa han ingenting. Så antingen ringde han av misstag eller så sökte han en reaktion och att jag skulle ringa tillbaka och kolla vad han ville.. Men jag orkar inte med sånt, kan man inte bara få glömma och gå vidare? Låtsas som att inget har hänt eller funnits överhuvudtaget? Jag orkar inte...

Ok, nu har jag skrivit världens längsta och tråkigaste inlägg men det här är vad som händer just nu och allt annat som sitter på hjärnan och som jag vill få ur går inte att få ut just nu. Så jag låter det vara såhär ist.


Snart är jag där igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0