There´s no use in trying when the pieces dont fit anymore

D är ett minne blott, jag har raderat honom ur mitt liv på alla sätt utom två och de sätten kommer inom kort, jag är bara för nyfiken på vad han håller på med eg för att kunna fixa det just nu. Men det kommer det också, och iom att han visade sig vara ett lika stort jävla praktärsle som alla andra så är jag inte ens ledsen..Konstigt eg, jag orkar liksom inte bli ledsen och besviken längre så ist så borstar jag av mig känslor lika lätt som en annan byter underkläder. Inte bra alls, och jag vet inte hur jag ska ändra det heller men jag hoppas att det ändras så att jag vet att jag har känslor iaf för nu när jag bara blir likgiltig till situationen och inte känner mig ledsen eller sårad på nåt sätt så börjar jag tvivla på om jag ens Kan ha känslor i kroppen? Jag vet att jag har det när det kommer till vänner och familj men så fort det handlar om killar så bara stänger jag av totalt och jag gillar det inte.
Skitsamma om det nu. Jag ska på blinddate! Haha, appropå killar och känslor alltså ;) Min systers kompis har nån som han tycker att jag ska träffa, en kille som heter Pierre och som är 190cm lång. So far so good, killen har tydligen redan sett kort på mig också och tycker att det verkar toppen så nu håller syrran och kompisen på att smida planer för fullt och ska arrangera det här. Jag å andra sidan har inte så mkt att säga till om, men så känner jag också att det kan vara en kul grej, Jag förlorar ju inte nåt på det iaf :)

Har jobbat idag och jobbar imorgon tidigt också, sen är det kurs på torsdag och sen jobbar jag kväll resten av veckan och på måndag så det blev 8 dagars arbete i sträck. Men jag klagar inte, extratimmarna på torsdag kommer att komma bra i handen sen när lönen kommer och det innebär mer pengar till Marmaris! Bokade på 10 extrakilo häromdagen så att jag kan shoppa friskt i år när jag åker ner ;) Firade också med att småshoppa lite på HM´s hemsida, måste ju faktiskt fortsätta uppdatera garderoben lite inför resan. Wohooo.. Längtar dit så brutalt mkt och jag vill bara att tiden ska gå Jätte jätte jättefort så att jag får komma ner till värmen, stranden, partyt och framför allt: Sara! Saknar min syster/wifey/allmänt andra hälft så sinnesrubbat mkt. <3

Nu ska jag kolla runt lite mer på HM och fritidsresor och sen ska jag försöka sussa så att jag kanske orkar upp imorron 04.30 när klockan ringer.. Fyfan för tidiga mornar!
Nite nite folks. Pussåkram


Janet @ work

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

När e d ni åker?

Postat av: Rebecca

Åh okeii,ja d va ganska tidigt.

Vi åker ner den 18:e Juni.

Åker du igen senare på säsongen oxå eller?

2011-03-09 @ 08:00:00
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Ååh gumman då. :( Låter inte alls kul, finns här om du vill prata eller vad som helst..

2011-03-09 @ 09:00:50
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo d e mysigt o åka i maj,inte så varmt dock fast helt klart varmare än i sverige. haha

2011-03-09 @ 10:43:30
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Men åååh, att du inte hör av dig när såntdär händer?! Jag missar ju allt i ditt liv. :(

Du måste ringa mig så jag får höra vad som hänt.

<3 <3 <3

2011-03-09 @ 19:59:46
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Men du känner nog mer än du tror, men du har känt det förr så det kan ha fastnat som en vana. Man vet ju aldrig.. Förresten, har frågestund i min blogg. Fråga vad du vill.. :) <3

2011-03-09 @ 20:00:14
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ha ha ja dom där dumturkarna ingår nästan alltid i planen på nått vis :P

2011-03-10 @ 08:01:29
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0