Sonja Aldén är ju helt fantastisk!

Varför har jag inte upptäckt det innan? Och varför har jag inte insett hur Vacker svensk musik kan vara eg? Lyssnade på lite lugna favoriter igår när jag åkte hem från jobbet på natten (Hasse som har nattpasset har en Grym röst!) och då spelade de en låt som jag tok-fastnade för så den spelas flitigt på spotify nu :)
I övrigt så sitter jag på jobbet som vanligt och slutar om 5,5 timmar och sen vill ev min turre-kompanjon åka in till stan och gå ut så jag får se om jag tar hennes erbjudande och åker in och shakar lite såhär inför vår marmaris-resa. Förutom det så längtar jag tills imorron när jag ska hänga med MÄ och E och framförallt tills på lördag när jag ska få åka hem till min M och fösseledagsfika och kramas <3 Aj löv her.

Tankarna jag haft sitter i ganska bra och de vill inte göra som jag vill, men skam den som ger sig. Den här fighten ska jag vinna för jag har bassemig vunnit i stort sett alla andra och jag Orkar Inte må dåligt. Jag lägger de åt sidan tills jag inte orkar längre och då kanske allt kommer ut? Eller så gör det aldrig det och isf så är ju det bra!
Känner mig förövrigt allmänt ful och jävlig, råkade dusha ut den ena av mina linser igår och det var mitt sista par så nu får jag sitta med glasögon och se ut som en tönt här på jobbet. Jag passar verkligen inte i glasögon därav tönt, inte att jag tycker så om andra som har glasögon. Sådär ja. Då var det utrett. Nu ska jag ta mig arbete och försöka jobba på så mkt jag kan och så länge jag kan (iom att det inte är mkt att göra), men jag bjuder på en "just nu"- bild. Later gates!




Och du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
Så att jag kan somna tryggt
Och du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet


Kommentarer
Postat av: Mija

Fast du har ju grymt fel. Du är SKITSÖT i glasögon! <3

2011-03-18 @ 14:15:13
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0