sådär ja, nu börjar det ordna upp sig..

Känslorna ligger nedpackade längst in i kroppen ihop med tankarna och jag ska försöka behålla dem där nu så att jag slipper ta itu med skiten. Trodde ett tag att det var kört för i måndags och igår har jag känt mig Riktigt låg och det har märkts väldigt väl utåt (tur man hade huvudvärk att skylla på) men idag känns det bättre som sagt. Det gillas!
Idag efter jobbet blir det telefonkonferens till bigbrother med juggemaffian och sen sova så att jag kanske lyckas komma upp i bättre tid imorgon än vad jag gjort de senaste dagarna.. Fattar verkligen inte det där. Jag är svintrött hela dagen och sen när jag väl ska få sova så blir jag pigg som aldrig innan och har jättesvårt att somna och minst lika svårt att komma upp på morgonen dagen efter och så fortsätter det.. Jag måste verkligen få in en bra rutin på sömnen känner jag.

Men nu har jag babblat av mig lite och nu ska jag fortsätta jobba lite och räkna ner tiden till hemgång, just nu: 3h och 22 min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0