Nä fy fan...

Trots huvudvärk sen i torsdags så har jag haft en underbar helg. Fredagen spenderades med shopping med mami, sen kom familjen över och åt våfflor hos mig och på kvällen drog jag och juggemaffian in till stan på fika och en drink på en skitmysig gaybar på söder för att sen göra lite dumheter innan vi åkte hem ;)
Lördagen spenderades det pengar på stinsen med min M och hennes sambo och sen var det tjejmiddag hos finaste P med A och C, världens mysigaste dag och kväll och det var så himla gott! Kändes som att jag rullade därifrån när jag åkte för att möta upp juggarna och dra till Clustret på söder mälarstrand för att dansa på deras tjejkväll (gaykväll), så sjukt kul och jag dansade så att jag hade ont i hela kroppen när jag kom hem på morgonen. Underbart!
Igår hängde jag på soffan med migrän och på eftermiddagen när den släppt så kom E över och vi åkte och hyrde film och köpte godis, snacks och pizza och hade en soffkväll. Jag fick i mig en B&J cookie dough också, sjuuukt gott! Nomnom. Så ja, summa summarum: Helgen var grym!

Men idag är inte lika grym. Huvudet gör fortfarande ont och jag känner mig sjukt låg utan att kunna skjuta det åt sidan. Har försökt att tänka på annat sen jag gick upp i morse men har nu kapitulerat för tankarna och de får susa runt bäst fan de vill, så idag är det skönt att sitta i (skam)kuren så att jag kan få deppa ihop ifred utan att behöva förklara mig eller ha nån som undrar vad som är fel. Inget ont som inte har nåt gott med sig?...

En glad sak: Jag betalade in det sista på Marmaris resan igår så snar ät vi på väg! Längtar mer än nånsin dit just nu för just nu så känns det som att jag Måste komma härifrån innan jag blir galen. Pratade med lilla MÄ idag och planerade lite inför resan och diskuterade vad man behöver osv och jag längtar ihjäl mig tills taxfree katalogen kommer för Då vet man att man är på väg! Åh lilla S så fort jag kommer fram så ska jag bara kasta in väskorna i rummet och ta en Taksi till Armutalan och kramas! Saknar dig så sjukt mkt och det känns verkligen som att nåt fattas när du inte är här! <3<3<3


Gud hur jag älskar min S. Men snart är jag där <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0