Lasse Winnerbäck han kan han när han vill!

Sitter ensam kvar på jobbet utan nåt att göra och alla tankar snurrar runt runt i mitt huvud. Det finns så mkt som ligger och pyr under ytan och jag bara orkar inte ta tag i det, jag vill bara ha saker att göra så att tankarna kan få försvinna men det finns verkligen inte någonting kvar att göra på jobbet. Jag vill vara den glada Janet som alla känner och som alla tycker om, så idag uppskattar jag min ensamhet så att jag slipper spela spel och låtsas som att allt är bra.. Men som sagt, lite att göra för att skjuta undan allt hade ju inte skadat förståss.

Anyho. Imorgon blir det jobb 15-24 och sen är jag ledig på tisdag och då åker jag med mami, syster och min kärlek aka.systersonen till IKEA och myser och sen på eftermiddagen får vi se vad jag hittar på. M, har du planer? ;)
Onsdag bjuder på jobb och sen ska jag ev ut i stan med M för att fira att vi snart drar till Marmaris och sen på torsdag kväll är det jobb på schemat igen. Sen är jag ledig i hela tre dagar varav lördagen kommer att spenderas i Akalla för att fira min M som fyller år snart. Myspys! Älska ledighet och att vara fri att göra vad man vill utan att tänka på tider och måsten.. Ska ev försöka planera in ett möte med min turk E då också, vi får se hur det blir. Om jag kanske inte drar iväg på den där blind-daten ist ;)

Nu är det fyra minuter kvar till stängning så nu ska jag dra av musiken och sätta på mig jackan. Heipa!


Vi hade köpt drycker av glömska
och vi hade glömt tankar av gråt
Vi hade sagt allt som skulle sägas
Ett, en gång för alla, förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0