att längta...

Gud vad jag längtar efter sommar, sol, uteserveringar, ljusa mornar med fågelkvitter, sena kvällar med grill och ett glas vin/cider/öl (för de som dricker det), höga klackar, tunna kläder och leenden från människor som annars går med både näsa och mungipor ner i marken..
Jag verkligen Älskar våren då allt och alla verkligen kommer till liv, alla blir som nykära och allt bara är supermysigt vad man än gör. I sommar ska jag vara husvakt i tre veckor när mami och papi åker till USA och då ska jag passa på att ha folk över så ofta jag kan och bara njuta av livet på deras altan, grilla ska jag lära mig att göra också för det är vad som kommer att göra varje kväll på altanen :) Underbara sommar och vår! <3
Föruom det så längtar jag till Marmaris som vanligt. Saknar S och vill bara åka dit, slappna av och leva livet (helst utan dumfan). Har lyckats uppdatera garderoben ganska bra inför resan också och har dessutom bokat 10kg extra bagagevikt så nu kör vi! All in! Har dessutom fått mamis och papis digitalkamera så i år kommer det att vara lättare att ta bilder utan att kameran stänger av sig hela tiden. Vilket iofs har sin charm.. ;) haha

Idag har iaf vart bättre än igår med tankarna för idag har jag tagit på mig precis Allt arbete som skulle göras och jag har sällskap så hjärnan har fått annat att göra, men nu när det inte finns ett jota kvar förutom att vänta ut tiden och hoppas på att det kanske ringer så kommer alla jävla tankar.
Undra om man kanske kan ta nåt litet "tappa minnet" piller? Eller nåt annat piller som bara får en att skita i allt jobbigt och bara tänka på det bra? Så att man mår precis sådär toppen som alla andra tror att man mår? Nån som vet nåt schysst piller som inte klassas som narki? Nån? Anybody? Nej? Inte det?

Ska sluta babbla massa skit nu iaf, nu ska jag gå runt och stänga fönster och kanske hänga lite hos Hertz eller nåt eftersom min kära kollega spelar spel på datorn och han är väldans inne i det :)
Kramkalas


Snart så kommer jag och fuckar ur med dig igen Schara! <3

Kommentarer
Postat av: Schara

Hohoooo!! Saknar dig min fruuuuu! Fan vilken underbar bild det där är. Men jag blir nästan lite ledsen när Marmariskameran inte ska med ;) Jag ska försöka hitta några batterier som kan få liv i min tvillingkamera så den får assistera mig :)

Men du, det är bara en lön kvar, sen kommer ni ^^

Puss!!!

2011-03-25 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0