PMS much?!

På midsommarafton jobbade jag till 20.00 och sen åkte jag hem till syster på filmmys och var där till halv ett på natten, så mysigt var det och vi pratade/skrattade/kollade på film och hade lite egentid. Det var en underbar kväll faktiskt och jag älskar att få vara ensam med henne ibland <3
Lördagen spenderade jag med att tvätta och storstäda här hemma och ja, det tog hela dagen. Började vid ett och var klar kl åtta på kvällen Tanken var att vi sen skulle dra till Trädgården, men jag var inne på deras hemsida och upptäckte då att det var stängt hela midsommarhelgen så vi drog till GK ist. Det var dock nice ändå för det var sjukt bra musik och vi var alla taggade så vi dansade hela natten och hade det allmänt bra.
Igår var jag igen hela dagen med syster och min lilla smaskaroo, vi var på blomsterlandet så att jag fick köpa nya blommor till vardagsrummet och sen åkte vi hem till bror med familj och hängde där hela eftermiddagen och kvällen och åt och mös. ÅKte sen med syster och smaskis hem till de en sväng innan jag drog vidare till kussen och umgicks med henne och D, sista gången vi hann hänga innan hon åker till juggan i en månad..
Jag är så sjukt avundsjuk på alla som får åka bort så hela hjärtat vill sprängas, jag unnar de verkligen det, men jag ångrar att jag inte tagit mer semester själv för just nu skulle jag verkligen behöva semester ett tag. Om det sen är bara för att få ligga på soffan eller att åka bort är eg skit samma, men semester skulle jag behöva.. Vaknade imorse och insåg att det är dags för PMS´en att hälsa på, jag är inte alls på humör för nåt och allting känns pest och pina. Jobbet som jag eg inte ogillar känns helt plötsligt för jävligt och jag mår psykiskt dåligt över att åka dit.. Ska nog ta och kolla runt lite på arbetsförmedlingen innan jag åker dit tror jag.
Hoppas att ni andra får en fin måndag iaf, solen skiner ju trots allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0