måndag 13 juni 2011

Sitter i (skam)kuren på jobbet, började 06 och ska jobba över idag så jag blir kvar till 18. Bra iofs eftersom jag måste byta ruta på biljäveln för den har fått sprickor, och dessutom så kanske det är mer fel på den för den låter konstigt så om jag har otur så kommer det att kosta mig mkt pengar.. Som sagt, övertid = ja tack!
Var ledig helgen som var och det var trevligt, lördagen spenderades på dop, sen hem till morfar på 80-års kalas och sen hem för att hämta pluppen och dra in till GK och dansa tills svetten rann. Så sjukt nice!
Igår var jag till Enköpig för att fira min lilla kusindotter som fyllde ett, och det tog hela dagen så sen var det bara till att åka hem och sova.. Har dock inte kunnat sova inatt (heller) för tankarna snurrar runt runt och jag vet varken ut eller in vad gäller nåt längre. Inte blir det bättre av att tänka på skiten heller, men jag kan inte kontrollera saker lika bra längre tydligen.

Iaf. Den här veckan blir det jobb tom torsdag. Idag ska jag hem till mami och papi, imorron ska jag träffa plupp, på torsdag ska jag träffa MÄ, på fredag blir det tvättstuga och på lördag ska jag ev på en minikonsert och sen gå ut. Jag ska dessutom träffa min M nån dag och förhoppningsvis så ska jag få träffa min P och snusa på hennes underbara barn också. Jag hoppas på en bra vecka.
Nu ska jag in på kontoret och hämta arbete och sen ska jag ringa läkaren och se om jag kan få nån tid för att fixa en sak som jag har funderat på länge.. Wish me luck folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0