god jävla morgon!

Kunde inte sova inatt heller men visst fan sover man iaf när klockan ringer och man måste gå upp, och det är så sjukt drygt. Iaf, vaknade, duschade och höll på att sminka mig när jag hör jordens största duns ifrån köket. Går in och kollar och ser att min översta tavel-hylla har rasat och att det ligger både smuts och kokböcker över hela köksgolvet.. Skitfin start på morgonen, speciellt då jag höll på att kissa på mig när dunsen kom så att jag hade mascara över halva ansiktet (lätt överdrift).. Nä den här morgonen började inge vidare och matlådan glömde jag också hemma :( Hoppas att dagen blir bättre härifrån iaf så att bara morgonen sög.
Imorron kommer som sagt MÄ och T över till mig och jag skulle Verkligen behöva köra en storstädning hemma idag innan de kommer, men jag känner mig nåt så sjukt omotiverad till det och dessutom så måste jag iväg och handla lite saker snabbt idag efter jobbet så jag tror att jag får nöja mig med att fuskstäda lite och sen dra en storstädning på fredag medans jag har tvättstugan ist..
Ska faktiskt till läkarn på fredag också, och om nån läser min blogg så håll gärna tummarna för mig för nu har jag tagit tag i saker som jag gått med Länge och jag hoppas att det går/blir som jag vill. Känns lite konstigt att gå dit och snacka med den läkaren jag har, men samtidigt så litar jag mer på honom än nån annan läkare jag haft innan och det känns som att han kanske kommer att ge mig mer svar iaf. Kan man ju hoppas iaf då som sagt...

Sitter i (skam)kuren på jobbet och har just nu inget att göra (hoppas hela dagen flyter på som nu), så jag har roat mig lite med att shoppa på HM´s hemsida. En baseball- jacka, ett duschdraperi och ringar var det som fick komma hem till mig den här gången och nu var det nog sista gången på ett tag som jag shoppade online också. Måste försöka spara lite pengar till USA resan som kommer i oktober, Rysslandsresan som kommer efter det och alla saker som ska göras i sommar. Det händer mkt nu, men som tur är så är det bra saker och jag har mkt att se fram emot när jag väl tar mig upp ur skiten jag ligger och krälar i nu..
Sökte nytt jobb igår också faktiskt. Ska försöka ta tag i livet nu och börja om från början ist. Den som lever får se hur det går.

Fan va deprimerande inlägg jag skriver nu igen, men det är vad det är och jag måste få ur mig vad jag känner nånstans.. Det blir nog bättre snart. I hope.


Jag älskar min T <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Förstår precis vad du menar,har gått igenom samma sak me en fd vän till mig,d resulterade i att vi va osams ett jävligt bra tag innan vi snackade ut o blev sams igen.



Hoppas allt går bra på Fredag!

2011-06-15 @ 10:29:02
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: sofia.klangebo

Kille på bilden, början inte hans namn på P ?

2011-06-15 @ 12:58:42
URL: http://klangebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0