ajdå, ett till inlägg idag..

Pratade nyss med en av mina bästa killkompisar T som äntligen har hittat en helt underbar tjej som han älskar och vill få en framtid med. So far so good alltså, men det känns tomt. Han har som alltid vart kär i mig under hela vår vänskap och han har vart mitt "safe-card" så på ett sätt så känns det lite ensamt/tomt/sorgligt. Skittaskigt jag vet! Men jag är verkligen från hjärtat glad för hans skull och jag hoppas att det håller och att hon verkligen är en så bra tjej som han säger att hon är.. Han sa dock en sak som jag inte vet vad jag tycker om ännu, men det har inte med henne att göra så henne gillar jag. Det ska bli spännande att få träffa henne..
Usch, tiden går så sakta idag och jag har absolut inget att göra! Har varvat nätet och nu sitter jag bara och försöker slösurfa för att skingra tankarna och komma till vett igen innan chefen ringer för vi har en lunchdate idag..

Hittade btw en sjukt bra låt med James Morrison.. Ett urdrag från texten:

Love takes hostages,
gives them pain.
gives someone the power to
hurt you again and again
oooh, but they don't care

And it kicks so hard,
it breaks your bones.
Cuts so deep
it hits your soul.
Tears your skin and
makes your blood flow.
It's better that you know,
That love is hard.


If it was easy,
it wouldn't mean nothing tough.


Bild  lånad på google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0