tröttmössa much??

Vaknade imorse efter ca.1,5 timmars väldigt orolig sömn.. Hatar verkligen att jobba morgonpass och det första passet är dessutom alltid det värsta, men on the good side: imorron och på söndag börjar jag 07 ist för 06 och det gör Stor skillnad! Har dessutom lyckats byta bort de 4 morgonpass jag skulle ha haft på rad om två veckor så nu slipper jag iaf oroa mig på ett litet tag efter den här helgen. Jag vet verkligen inte varför jag hatar att jobba morgon så mkt, men när kl. står på 04.30 och det är dags att gå upp så tar det emot och ångesten är Enorm. Nä, jag håller på och söker nya jobb nu så förhoppningsvis kan jag börja jobba nätter snart :)

Nu ska jag surfa runt lite på nätet här i skamkuren och ta emot lite bilar, sen blir det kontorspass till kl.15. Ha en toppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0