träningsvärk (?) i ryggen är inte ok

Igår träffade jag min gamla jobbarkompis E och satt och skvallrade och snackade om himmel och jord under dagen, på kvällen sen så åkte jag och hämtade upp killen som var en av mina bästa vänner under högstadiet/gymnasiet och vi käkade middag och hängde resten av kvällen och spelade tv-spel. Tekken 5 turnering hemma hos mig. Hahaha, vi satt och gapade, skrek, kastade kuddar, psykade varann, gav varandra mördarblickar och skrattade ihjäl oss under tiden hela kvällen. Jag vann flest ggr (vilket han "lät" mig göra.. sa nån bullshit?) och efter att ha spelat hemma hos mig sen 19.30 så åkte vi vidare till Plupp och hennes sambo och spelade vidare hos dem. Jag spelade tv-spel i typ 7 timmar och måste ha suttit och spänt mig som fan för nu har jag så sjukt ont i ryggen idag så att jag inte vet vad jag heter.. Haha. Otränad much?! ;)
Idag har jag dock tagit det lite lugnare, var med syster och smaskis på dagen och sen på eftermiddagen så körde jag pluppen till löwet så att hon fick lite läkarhjälp innan det var dags för oss att träffa S. Vi käkade ihop, spelade lite tekken och sen åkte vi till stan och satte oss för att fika och kolla lite på folk (de, jag kollade mest på bilar) och sen åkte S hem till föräldrarna och jag och pluppen drog hem till henne och lirade lite mer tekken 6 med hennes sambo. Det är så sjukt kul med tv-spel och nu när jag inte har spelat på så länge så Älskar jag det! Tur att jag vet at det går över snabbt igen för ryggen skulle nog inte palla med mer spelande :D

Blev bjuden på kräftskiva imorron ute i Almunge hos Plupp och S´s familj så imorron eftermiddag drar jag dit och äter och sen åker jag till arlanda och hämtar hem min kusse! Så sjukt nice att hon är hemma igen snart. I love my cuz <3

Fyller år nästa vecka på lördag så då blir det mys hos familjen och ett firande där så alla slipper bråka om parkering och sen på kvällen så blir det en ev utgång på trädgården med några kompisar. Ska nog tom slå på stort och ta mig några Captain Morgan med cola eftersom S har erbjudit sig att köra så det lär ju bli kul.. Är så sjukt sugen på att gå ut och dansa nu igen så imorron blir det jag och dammsugarn som tar oss en svängom innan det är dags att åka på kräftkalaset.


I love to move it move it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0