sömnsvårigheter much?!?!!!

Har legat i sängen sen strax efter tolv, stängde av både tv och musiken på datorn vid ett och sen dess har jag legat och försökt sova. Nu ger jag fan upp, nu åker både dator och tv på igen och sen får det gå som det går. Tur jag jobbar med U imorron för hon kan ta det och hon är schysst.. Men risken är att man somnar vid disken och sover förbi kunderna som kommer. Är så brutalt less på att inte kunna sova så jag blir knasig, enda ggn jag verkligen sover är när klockan ringer på morgonen (såklart).. Men aja, ville bara klaga av mig lite. Nu ska jag gå och duscha och hoppas på att jag inte väcker hela hyreshuset och sen ska jag se om duschen har samma sövande inverkan som den brukar ha annars. Desperate times people, nu gör jag vad som helst!


Hyfsat stor risk att jag ser ut såhär imorron på jobbet "/
Bild  lånad från Google- tack för lånet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0