snart är jag ledig i tre dagar!

Wohooo, har bara imorron kvar och sen är jag ledig i hela tre dagar! Tog ut en kompdag på fredag eftersom jag har så mkt timmar som ligger och skulle behöva handla och städa innan min M kommer på lördagoch ska sussa kvar hos mig. Ska fixa "hotell-frukost" på söndag till oss <3

Imorron innan jobbet ska jag och N åka till vår kollega J och gosa med hans små små små hundvalpar, jag ska gosa sönder varenda lilla puppy litegranna. Sen åker jag ev och träffar syster och smaskis och sen blir det jobb till kl.tolv på natten.. Efter det ska jag kanske ut på dumheter med Mr.Berger och om vi inte kan ses imorron så kommer vi ses på fredag. Damn it vad jag ser fram emot det, älska att få göra dumheter på nattetid :)

Men ja, nu ska jag under mina sista femton minuter hänga med min U och snacka lite skit för det är vårt sista pass innan hon har semester. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0