sjuk. frisk. sjuk. frisk. sjuk. frisk...

Så har det vart Hela året och Hela förra året känns det som, är gode trött på att ligga hemma sjuk med feber och förkylnng var och varannan dag. Men ja, sen i tisdags har jag legat hemma på soffan eller i sängen, var uppe på ica maxi idag en snabbis med mamma och morfar och kom nyss hem Helt trasig. Känns som att jag sprungit sthms- maran eller nåt liknande (ok, kanske inte för om jag skulle springa den hade jag bokstavligen dött efter några meter men ni fattar poängen).. Så nu ligger jag i soffan igen och ska stanna här tills imorron när jag ska ut på olika saker. Ska ha babyshower för systers kompis, ska träffas och fika med min "nya jugge" (bara hon och jag som inte är i juggan just nu av alla juggar i märsta typ) och sen ska jag hem till min M och hennes sambo och fika och gratta sambon till körkortet! Jag blev så glad för hans skull, det är verkligen Hemskt att ta körkort!  Men grattis M´s sambo till kortet, så duktig så :D

Förutom att jag har kollat på femtioelva filmer och läst ut två böcker sen i tisdags så har jag hunnit tänka en massa också och insett att jag längtar utomlands. På riktigt. Ingen sån semester som det blev i Marmaris i år med konflikter varje dag, delade meningar om allt och att jag faktiskt knappt gjorde det jag ville.
Jag åkte till Marmaris för Främst ett syfte och det var att träffa S. Det gjorde jag och det var inte alls som jag trott, men förutom det så åkte jag till marmaris för att hänga på barstreet varje kväll. Jag ville gå till Mango, Joy, Beach club, B52 och bara dansa varje kväll, att få ta in musiken och bara leva ut och ja. Dansa.
Av 14 dagar var jag på barstreet fem ggr, två ggr hann jag dessutom bara vara där i ca.1-1,5 timmar. Det räcker inte för mig och jag ångrar att jag lät det gå så... Jag ångrar att jag la pengar på den resan för det enda den gjorde var att förstöra en vänskap som jag aldrig trodde (eller ville) skulle kunna förstöras. Jag är verkligen besviken för hur det blev, jag mår verkligen dåligt av vad som blev sagt, vad jag fick se och vad jag fick höra. Jag blev ledsen över att bli bortvald och över att jag inte verkar värd jackshit. Jag mår skitdåligt över vad jag fick sagt till mig- ord som kändes mer än en knytnävsslag i magen och ord som jag aldrig kommer glömma. Ord som fick mig att ifrågasätta vem jag är och varför jag ens existerar. Jag ångrar att jag la mig i, även om det är för att jag mådde dåligt över att se hur min vän, min syster, blev behandlad.
Jag borde ha hållt käften, hållt god min. Och på kvällarna borde jag ha gått till barstreet själv. Men men.. Lätt att vara efterklok när saker redan är skit.
Jag ska dock försöka komma iväg på en all inclusive sista minuten efter att vi vart i usa om semesterdagarna räcker och om jag bara har råd, men pengar borde inte vara problemet...

Nu ska jag göra mat (första ggn sen i helgen, hejja Janet) och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på film igen. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mija

Min vackraste tjej. <3

2011-07-09 @ 10:41:04
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: A-S

Tack tack :) Duu föresten... Vad hände i Marmaris? Jag har ju väntat på bilder och smaskiga historier, men det verkar ju inte vart nån höjdare? Tråkigt som fan att din semester blev förstörd :/

2011-07-11 @ 21:18:21
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0