jag är kääär!

I en liten valp på 4 veckor (på lördag) som genast fann sig tillrätta hos mig och sov i mitt knä under hela tiden vi var hos vår jobbarkompis och som ist för att bus-bitas när man stoppar fingret i munnen slickade och "pussades" ist. Jag som inte är nån jättetokig hundmänniska eg trodde inte att jag skulle kunna fastna såhär, men om jag inte var så städmanisk, hade ett bra jobb med andra tider och en sambo som kunde hjälpa till så skulle jag seriöst fundera på att köpa denna lilla schäfervalp. Sötaste i världen <3
Men nu blir det ingen valp så nu sitter jag på jobbet och ska gå in på HM ist och kolla om de kanske har nåt kul att komma med ;) Har bestämt mig för att inte träffa Mr.Berger idag för jag är alldeles för trött för det så idag efter jobbet blir det direkt hem, duscha och sen sova för nu har jag verkligen inte sovit mkt så inatt borde det gå bättre kan man ju tycka (hoppas). Imorron hoppas jag dock på att kanske åka ut och se hur han bor på kvällen när jag städat klart och fått i ordning hemma om jag orkar..
Kom på en sak. Vart fan kommer alla killar ifrån eg? På sista tiden så har de verkligen börjat ploppa upp till både höger och vänster och jag fattar inte varför? Speciellt de som faktist har flickvän/sambo eller är gifta, låt mig va! Ofta att jag bara ska få massa slem som vill ha mig? Tack för den televerket.... Ville bara spy ut det. Så nu är jag happy igen.

Jag längtar fortfarande galet mkt till i helgen och jag längtar tills på lördag när jag ska åka och handla hem saker, göra drinkar (alkoholfria till janet) och bara mysa med min M innan vi åker hem till A. Längtar efter att få dansa också, känns inte som att jag har vart ute på evigheter. Helgen kommer att bli grym!
Ha en torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0