im forever keeping my angel..

Jaha, så har man pajat datorn och tv´n i sovrummet håller på att lägga av.. Oh the joy! Så jävla sugigt och jag mår fan fysiskt dåligt av att veta hur mkt pengar det kommer kosta att behöva köpa nytt av båda två. CRAP!
Men ja, förutom det så är det väl bra. Jag jobbar och det känns bättre igen och jag räknar mer eller mindre ner dagarna tills kussen kommer hem för nu saknar jag henne Jättemkt. Har laddat ner skype nu på iphonen så vi pratade häromdagen och då fick jag iaf prata lite med henne och höra hur hon har det..
Jag är dock lite less på att det händer så lite kul i mitt liv, jag vill att det ska komma nåt kul i min väg som jag verkligen inte hade väntat mig och jag längtar så mkt tills nästa helg när jag ska ut med min A och M och A´s kompisar och fira hennes födelsedag. Då blir det dans och mingel och det är sånt jag behöver tror jag. Var på medis i lördags med M+ sambo och A+ sambo och det var verkligen en av de mysigaste kvällarna på länge och mina tjejer är så fina med sina sambos och jag är verkligen överlycklig att de hittat så fina killar <3
Kom dock på att jag verkligen är 5e hjulet så nu börjar det bli dags att sluta upp med alla småflörtar till höger och vänster och att sluta ha hjärtat hos en dumturre i Marmaris så nu ska jag bara träffa killar som jag faktiskt tror att det kan bli nåt med ;) Good luck chuck!

Jaa, nä men jag har väl inte så mkt kul att komma med just nu som sagt. Vi får se om jag hittar på nåt kul i helgen eller så. Man kan ju alltid hoppas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0