grattis fasters stora kärlek på 4 årsdagen <3

Idag fyllde min äldsta brorsdotter fyra år så innan jobbet var jag där och åt lunch och fikade lite. Hade köpt nån form av pärl-pyssel med Hello Kitty och det var en hit! Direkt när hon fick det så åkte det fram och skulle pysslas med :) Sen kom alla andra i tjocka släkten och skulle ha kalas och då fick hon en Prinsessklänning av farmor och farfar (mami och papi med andra ord), den åkte på direkt den med och sen kom den nog aldrig av. Fasters going. Så mysigt att träffa mina småtjejer, smaskis, min kusins sötnos till dotter och alla andra i släkten så det tog emot att åka till jobbet.. Speciellt när Engla kramas och ska säga hejdå (fast hon inte ville att jag skulle åka) och säger: "tack faster för den fina presenten, jag älskar dig". Fasters kärlek! <3


Såhär fin var hon i sin nya prinsessklänning och tillhörande krona :)


På jobbet gick det iaf som en dans, det började med att jag nästan bråkade med en kund så jag kastade fram chefen ist och lät han bråka ;) Efter det så gick det dock hur bra som helst även om det var galet mkt hela dagen och vi inte hann med att fakturera. Jag och U är ett riktigt dreamteam och hon är störtskön att jobba med så det känns inte alls lika jobbigt att gå dit när jag vet att det är henne jag ska jobba med. Ska jobba med henne på onsdag också och sen är det bara två arbetspass kvar innan jag ska ut med mina tjejer och dansa :D Ser fram emot helgen så sjukt mkt!

Har sökt en ny lägenhet nu också och idag fick jag hem papper på att jag är nr.7 så nu hoppas jag verkligen att jag får den! Snälla håll alla tummar är ni snälla.. Skulle vara så sjukt skönt om jag fick den, då har jag 30 sekunder till ICA, 1 minut till tåget och bäst av allt: den ligger bara en trappa upp så släkten kan inte skylla på lathet när jag vill ha besök ;) Då kan tom syster komma med smaskis och nästa bebis som ska komma i jan/feb utan att behöva släpa barnvagn tre trappor, pappa kan komma utan att få ont i knän och fötter och det är mkt bättre tillgång till parkeringsplatser. Dessutom så vore det helt sjukt skönt att kunna storhandla utan att behöva bära femtioelva kassar uppför hundra (jaja, tre våningar men mina trappor känns som hundra!) trappor. Hoppashoppashoppas!

Oj vad jag hoppar mellan saker.. Men ja, det finns en hel del i huvudet just nu. Fick ett mail idag på fb av en gammal klasskompis som börjat ragga på mig från ingenstans och först så läste jag det och fick lite ångest, men sen kommer vår kuren-kille och hade högläsning. Jag DOG av skratt!!! Hahahaha, vi skrattade så vi inte fick luft och eftersom han vet vem det är (japp M, det är han du tänker på också, du ska få läsa på lördag för du kommer också dö) så blev det hela Ännu roligare.. Jag fattar dock inte vilken sten han krupit upp från och varför han håller på på fb, men ahja. Kul var/är det iaf :D
Imorron blir det storstädning och tvättstuga och sen kommer kanske plupp, min turrebulgar och min "nya" jugge över och dricker lite kaffe med mig. Älska ledighet!
Ja nä men nu ska jag bädda ner mig och kolla på Jerry Springer innan det är dags att sova, låg och snackade med en snubbe från turkiet fram till fyra imorse och sen kunde jag inte somna så jag är hyfsat trött nu. Nattinatti!


Jag saknar min vän, min syster, min själ. Jag saknar det vi var och det vi hade och varje dag kämpar jag emot tårarna för att det gör mig så ont att det har blivit såhär. Jag vill verkligen bara ditt bästa och kommer alltid att göra det och jag ber till gud att det kommer bli bra igen, att det ska bli som förut när jag alltid visste att du fanns där. När du var ett samtal bort och när inget kunde komma mellan oss.. Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går och det känns som att jag har ett stort hål i hjärtat som ingen kan laga. Det sas hårda ord och jag vet att vi båda sa saker som vi kanske ångrar, jag hoppas iaf att det är så för oss båda, för gudarna ska veta att jag ångrar massor. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0