going olaglig och charmig på stan

Sådär ja, ny vecka som endast inneburit en hel timma (!!!) på jobbet. Fyfan! Var hemma hos syster i söndags och tog på mig ansvaret att natta min lilla smaskaroo så att hon skulle få vila upp sig eftersom hon var så trött, så jag gick ner och matade och vaggade och så känner jag hur nåt knäpper till i axeln. Tack och bock och hej och välkommen inflammation! Kunde knappt röra armen den kvällen och sov inte ett skit natten till måndagen, men jobba skulle jag. Sagt och gjort- åkte till jobbet med galen smärta och ville skrika på varenda jävla bilist (ok, gjorde kanske det också samtidigt som jag skrämde skiten ur mina grabbar som åkte med mig), men insåg efter en timma att jag inte hade mkt där att göra så jag åkte hem. Efter att min supervisor tjatat på mig om det ett tag.. Gjorde så satans ont att jag grät och nästan ville spy, har seriöst inte haft såå ont nånsin innan. Nu börjar det dock bli bra, men tog bort morgondagen också för att kunna vila upp mig denna vecka och sen förhoppningsvis slippa sjuka mig fler ggr.. Hoppas iaf!

Anyway. Lördagen var iaf Jättekul! Började med att min M kom över med sambo och fikade med mig och min barndomsvän AG som var hos mig. M´s sambo åkte sen hem och vi tjejer forsatte snacka och fnissa och sen gick jag och M igenom min garderob så att hon fick låna lite klädur, vi fixade oss tillsammans och drack goda drinkar (alkofritt för Janet) och hade det allmänt mysigt. Precis som förr i tiden faktiskt :) Sen åkte vi mot Vallentuna och går galna underbara A´s fösseledag där vi åt massa god mat och umgicks och skrattade. Planen var sen att gå ut med två andra tjejer som tyvärr skippade krogen men hängde med på vägen in iaf. Och där serrni gjorde jag nåt helt galet! Jag stal en affisch! :O Hahaha, trodde seriöst att de skulle kissa i brallan litegrann de två tjejerna för de vart så nervösa att det nästan smittade av sig, men vi hade skitkul och tillslut så vågade de bära den iaf. Haha så goa tjejer :)
M, A och jag hamnade iaf på Golden Hits sen och dansade och spexade tills stängning för att sen ta en taxi hem till A och därifrån tog jag och M bilen hem till mig där vi däckade för den dagen. Hade verkligen en galet kul dag och jag hoppas att vi kan göra om nåt liknanade igen, om inte annat så hoppas jag verkligen att vår kryssning med P också blir av. En myshelg tillsammans bara vi <3
Har inget kort på mig och A, men snodde en liten på mig och min M helt lagligt från hennes blogg. Tack hjärtat! ;)


Resten av den här veckan blir det iaf till att ta det lugnt och försöka vila armen så gott det går så att den inte pajjar mer, ska träffa min Märtis imorron och på fredag ska jag träffa en gammal jobbarkompis på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag träffa en gammal killkompis som jag sprang på idag efter flera år. Längtar som tusan :) Och bäst av allt: På söndag kommer min Kusse hem!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3 Har saknat henne så sjuuukt mkt och längtar verkligen tills hon kommer hem!

Jag och kussen i vintras på nåt av våra "uppdrag".. Hahaha! Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0