fan-fuckin-tastic!

Det som i stort sett Aldrig Nånsin händer- har hänt! Min bärbara dator är lagad!!! <3 Jag pajade ju nånting inne i skärmen och det brukar inte gå att laga, men jodå, pappas kompis som har datoraffär råkade ha en likadan skärn liggandes för att det kan vara "bra att ha" eftersom själva datorn hade pajat för honom. Så ja han bytte delarna i min mot delarna i den skärmen och nu är min dator hemma hos mig igen. Underbart. Underbaraste finaste papi som hjälpte mig och tog med sig min dator <3
Sen har vi ju då min tv i sovrummet som jag inte vågar använda för att den håller på att paja och som jag skulle köpa ny. No more köpa ny tv för mig för nu ska jag få min jobbarkompis platt-tv på 32 tum som han ändå inte använder eller vill ha pengar för (men det ska han få ändå faktiskt), finafinafina C <3
Tänk vilken tur i oturen man kan ha ibland :) Janet blev väry häppi.
Men ja, nog om det då.. Idag har jag haft min lediga dag för denna vecka och den spenderade jag först på stinsen med syster, bror och syskonbarn och sen åkte vi hem till mamma och pappa och fikade och busade runt där. Efter det åkte jag med syster och prinsen hem och åt middag med dem och sen åkte jag vidare till Akalla till min M och fikade och mös till hennes sambo kom hem. Då blev det till att titta på hans nya fina bil och sen kollade vi på film. Fredagsmys på Hög nivå idag. Underbart!

Däremot så insåg jag idag hur mkt jag verkligen behöver byta jobb för jag kan inte jobba såna här tider längre, jag hinner verkligen inte träffa min familj. Hade inte sett mina bustjejer på nästan två veckor och resten på säkert en vecka. Det är mkt med tanke på att vi annars brukar hinna ses hyfsat ofta ändå och är såpass sammansvetsade. Men nu är jag back on track med datorn så nu ska här jobbsökas som aldrig förr! Natt eller dagpass ska det vara, annars skippar jag det. Keep ur fingers crossed ;)
I övrigt så händer det inte så mkt i helgen, ska jobba hela helgen faktist så det enda roliga som händer under denna helg är att jag ska få fika med mina fina tjejer A och P samt P´s två små guldgruvor till barn. Sockersöta är de hennes små prinsessor <3
Nu ska jag nog försöka sova så jag orkar med imorron, men jag blev så glad åt att datorn är tillbaks så jag var tvungen att slänga in ett inlägg ;)


Såhär glad är jag över att min lilla dator är hemma igen :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0