vilken överjävlig dag

Spenderade hela dagen igår med syster och hennes familj med undantag på några timmar då vi åkte in till stan och umgicks med nästan alla av våra barndomsvänner, sen på kvällen så åkte jag hem till kussen och det ångrar jag bittert idag. Kom dit och det visar sig att vår kompis som är där får vinterkräksjukan efter någon timma, hon kaskadspyr och går hem för att vila stackarn. Men pga detta så kunde jag inte vara med idag och  fira min brors 35-års dag.. Fyfan! Jag såg verkligen fram emot att träffa alla och att få busa med mina småtjejer och pussa på min minikille men ist så fick jag ligga hemma på soffan (japp, soffan och jag har suttit ihop Hela jäva dan) för att man ska hålla sig borta från folk i 1-2 dagar då smittan är luftburen.. Pissjävlahorsjuka.. Hoppas dock att lilla Vu mår bättre för hon var verkligen dålig igår och stackarn var mer eller mindre likblek när hon gick fån kussen.
Hur som så kollade jag, kussen och vår andra kusin D på två st skräckfilmer igår, den första kommer jag inte ihåg vad den hette och den andra hette The haunting in Conneticut, sistnämnda har jag sett men den första var ny och de bägge är galet bra. Sjukt läskiga dock iom att båda handlar om andar och sånt och det skrämmer skiten ur janet men jag klarade mig bra.. Förutom att jag ringde kussen när jag kom hem så att hon fick sällskapa i luren medans jag gick på "spökrond" här hemma ;) haha.. badass!

Idag har jag dock bara kollat på massa dåliga program på tv och lyckades dessutom somna på soffan i typ tre timmar, E ringde när jag precis hade somnat nästan och honom kommer jag knappt ihåg vad jag sa till men jag får fråga sen när han ringer upp för idag var jag så sjukt trött så jag kommer inte ens ihåg när jag sov så djupt på dagtid sist. Skickligt dock eftersom jag ska upp 05.30 imorron för att sen åka och jobba så jag hoppas verkligen att jag lyckas somna inatt iaf.. Men om inte annat så kommer jag väl förhoppningsvis att ha lättare att somna imorron kanske. Hur som haver, en sak som jag störde mig på idag iaf var att precis Alla jäkla program jag lyckats zappa till har handlat om kärlek och det är så jäkla gulligt och fluffigt. Så nu sitter jag här och känner mig mer ensam och kärlekstörstande än nånsin och jag är ändå inte den som verkligen vill ha en relation eller som söker efter en. Men som det känns just nu så kommer jag mer eller mindre dö om jag inte lyckas hitta en pojkvän, och ja, vi vet ju alla hur lätt det är i en värld (japp min iaf) full med idioter. Men jag saknar att han nån som ringer och frågar hur man mår, som kommer över och tar hand om en när man känner sig lite sjuk, som tittar på en med förundran bara för att man existerar, som kysser en i nacken när man lagar mat eller ligger i soffan och kollar på tv och som finns där för en dag som natt.. Nej, jag ska nog ta och lägga mig snart ist och kolla på tv i sängen och sova så att morgondagen kommer snabbare och att alla dessa känslor och tankar om kärlek är över.
Godnatt/Laku noc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0