upp som en sol.. ner som nåt mkt värre!

Vaknade idag och var Riktigt glad, jag skulle få jobba morgonpass så att jag kan vara med på hela familjens middag ikväll, jag jobbar med bra folk och jag hade städat och gjort fint igår kväll innan jag stängde så jag visste att det skulle vara fint. Glädjen höll i sig fram tills nyss då jag pratade med min syster och fick reda på att min bror och svägerska hade fest igår.. Utan att bjuda oss. Det låter som en liten grej men det är så jävla mkt runtikring som jag inte ens orkar skriva om, men summa summarum: jag är skitledsen. Jag vill inget annat än att gråta och bryta kontakten med honom en stund, för just nu så känns det som att det är det som gör att han kanske förstår vad han har kontra vad han faktiskt inte har.... Usch nej, jag är inte alls glad just nu och kunde jag gråta så skulle jag gråta ut alla tårar jag någonsin haft. Mitt hjärta blöder och jag måste sitta och le... Jag hatar att jobba när det känns såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0