snart kommer min wifey hem!!!!!!!!!!

Wohooooo!!!!!!!!!!!!! På måndag nästa vecka kommer Äntligen min S hem och är hemma i hela EN månad och lite till (minst) och jag är så sjukligt glad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen och Alla har fått höra om denna hemkomst som att det vore lika heligt som kungen eller dyl. Men faktum är att så fort det är nåt så är hon en av de jag vill ringa allra först och så fort jag vill go lite bananas så är det hennes nummer som ploppar upp i huvudet först, hon är min andra hälft och den som i stort sett aldrig bangar på att hitta på knäppa saker med mig och sen hon åkte så har det både vart tomt och lite halvtråkigt i mitt lilla liv. Jag har visst gjort roliga saker och det har också hänt roliga saker men det var längesen jag gjorde nåt spontant och knas-roligt.. Men snart så :D Har redan varje helg inplanerad och erkännas ska att den jag längtar mest till är vår "årliga" helg som vi spenderar med finaste M och A när vi alla ses, myser, går på stan, äter middag, går ut och partar och sen sover kvar hos A för att mysa Ännu mer dagen efter.. Särlek gott folk, det är säääärlek <3

Jag har fått den stora äran att bli handledare åt vår nya kille A på jobbet också btw, så sjukt kul att de frågade mig om jag ville för nu känner jag verkligen hur uppskattad jag faktiskt är och dessutom så är det såå kul att få lära upp någon och känna sig lite "viktig". Har inte känt behov av sånt innan och jag springer inte runt och har hybris men faktum är att det är väldigt roligt, sen att A är en rolig snubbe och väldigt lätt att ha att göra med kanske spelar in det också men va tusan. Jag har kul och jag underhåller de på jobbet så då är det ju lunkan :) Jobbar imorron bitti 06-15 och sen är jag ledig på torsdag efter att ha jobbat morgonpass tre dagar i rad och med tanke på att jag inte är en morgonmänniska så längtar jag galet mkt tills dess. Det är visst skönt att komma hem tidigt och att dagen blir ganska lång men man känner sig (och tro mig, man ser UT) som en levande zombie.. Men i morron efter jobbet ska jag faktiskt ev. träffa Generalens kusins fru Z och fika eller dyl och om inte det blir av så ska jag träffa AG och så ska jag hinna med att städa en sväng också tänkte jag. Torsdag kommer R från bolaget brevid oss hem till mig på en kaffe och sen på eftermiddagen ska jag kanske hem till bror med familj och pussa på mina tjejer, var på julgransplundring med dem och min mamma i söndags och de är så goa mina prinsessor. Saknar dem så mkt men det är inte lätt att ses när de går på dagis och en annan jobbar så man får passa på när det hinns med, min baby-M är det dock lättare att träffa iom att systeryster är mammaledig så honom har jag pussat på idag senast ;)

Babbel babbel.. Märks det att jag är trött och energisk på samma gång eller? Haha, har inte pratat med nån på säkert en timma nu så det är säkert därför ;) Ska nog försöka sova lite nu så att jag kommer upp imorron utan bekymmer och så att jag inte skrämmer iväg den förmodligen enda läsare jag har med mitt ordbajsande. Hej så länge och laku noc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0