sjuk igen??!

Har så ont i huden och kroppen att det känns som att jag är ett vandrande blåmärke, huvudet gör ont, magen är öm och näsan full med snor. Så jävla charmigt! Jag har inte tid att vara sjuk nu och jag definitivt inte råd!! Så jävla sugigt.. :( Sitter på jobbet nu iaf och som tur är så är det inte så mkt att göra för mig idag då jag sitter i returen, men det är lite jobbigt iaf för jag har ingen plats att ställa inkommande bilar på då alla p-platser är upptagna. Men det löser sig...
Gick faktiskt och la mig tidigt igår, redan kl.23 men tro på fan att så fort jag håller på att somna så ringer mobilen och inte en gång, nej nej, FYRA f-cking ggr ringer den! Så sjukt störigt och jag var inte trevlig när jag väl svarade men jag visste ju att det var E och han vet nog nu att jag inte är en solstråle när jag vaknar så han fick sig en avhyvling och sen i morse när han ringde så var jag snäll igen. Dumjävla turkar att alltid ringa på natten, speciellt när jag berättat för han att jag jobbar morgonpass den här veckan.. men men..

Var inne på HM´s hemsida nyss och trashade min ekonomi lite till ;) Har ett paket som ska hämtas i veckan och nu har jag ytterligare ett som kommer i slultet på januari eller början på februari. I love it! Har bla hittat några par skor som vart slut sen innan när jag kollat och som nu fanns i min storlek så Janet is be soooo happi!!
Nu är dock mitt roliga slut och jag kan/får inte shoppa mer på nätet för idag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Varvat internet har jag också redan gjort känns det som, iaf på de sidor som vi kan/får gå in på. Man kanske skulle ta sig in på kontoret och hämta lite kaffe ist? Jag börjar där så kanske jag- som brukligt när jag har aptråkigt- återkommer med en lista sen.. Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: Emelie ~ Gravid till barn #1

Hoppas du känner dig bättre snart.

Krya på dig!

2011-01-10 @ 10:12:10
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0