oh du fouf..

Fyra väldigt tidiga mornar senare så känner jag mig lite halvsliten och är så sjukt glad att jag är ledig imorgon så att jag får sova ut.. Men idag nu när jag väl har hunnit vara vaken i ett par timmar och fått i mig x antal koppar kaffe så känner jag mig hyfsat pigg ändå, men det kan iofs också bero på att mina tjejer kommer till mig ikväll! Ska bli så kul att ses allihopa (utom S då som fattas mig:( ) igen för nu var det jättelänge sen, speciellt kul att vår Z kan vara med iom att hon är i sverige och hälsar på. We loves it!
Fick sms av snubben på bolaget brevid igår igen och erkännas skall att han är ihärdig när han vet vad han vill, sen att han inte lyssnar på mig när jag säger vad jag vill är ju en annan femma. Men nu ska han tydligen separera från tjejen och sen så tycker han att det är fritt fram för oss att dejta för då är han ju inte upptagen längre.. Shit pommes, jag fattar inte varför upptagna killar alltid tycker att jag är så jävla fantastiskt. I deras teori så är jag tydligen det där gräset som alla snackar om som är så grönt och sen att jag sitter och säger elaka saker, retas och verkligen Inte vill ha dem på annat sätt än som vän det verkar bara få dem Ännu mer övertygade om vilken bra tjej jag är och sen har de byggt upp nåt litet luftslott om att jag är perfekt.. Vafan kan ingen Singelkille hitta mig och tycka samma sak för?? Varför kunde inte pilothelvetet A ha tyckt det eg? Sa iaf till killen igår att han kan separera hur mkt han vill men det kommer iaf inte att bli nåt och så var det med den saken så inatt blev jag sms-bombad när jag sov för att han minsann inte ger sig så lätt! Haha, shit vad tragiskt mitt lilla liv är eg ;) Men men..

Igår var jag iaf duktig minsann, tog bilen upp till garaget på jobbet när jag hade slutat och sen körde jag med kjol och högklackat en rejäl tvättning av bilen på både in och utsidan så mina kollegor fick sig ett litet skratt och tyckte att jag såg hyfsat malplacerad ut. Men sen kom vi på att vi kanske skulle starta en egen biltvätt där jag och andra tjejer skulle stå i klackar och finkläder och tvätta lite bilar, mer klass än en bikinitvätt men samtidigt värt lite mer pengar än om man tvättar den hos gubbar som visar myntinkastet så fort de böjer sig ;) hahaha.. Slopade den ganska snabbt dock eftersom jag är en riktig liten baba som får ont i hela kroppen efter ett städpass, och det blev ju inte bättre sen när jag åkte hem och släpade upp tunga kassar för alla trappor och sen var tvungen att städa lägenheten också. Men nu är det rent och fint iaf så det var värt det ändå.

Satt nyss och kollade resor till Marmaris och fan, nu känner jag mig sjukt taggad på att åka dit igen! Snacka om att det stället gör en schizofren, man hatar det (och en del människor där också) ena dagen och sen älskar man det nästa dag. Jag trodde verkligen att jag var klar där för ett tag nu och att jag skulle ta mig en liten "paus" men när man halkar in på rese-sidor eller om det kommer upp några bilder från när man var där så längtar man verkligen tillbaka. Tillbaka till stranden och att höra vågorna och musiken från restaurangerna, från den Sjukt varma marknaden där alla står och gapar och ropar på en, till bazaaren, till att gå längs med strandpromenaden/stora vägen/hamnen och leta upp en restaurang att äta på, att sitta på balkongen och snacka skit med en cigg och chips/kinder/vatten, att gå på migros och handla, att sova siesta för att orka gå ut igen, att dansa i vattenbrynet, att ha "efterfest" med 503, att gå på nattsafari, att käka döner efter nattens slut, att sminka sig och klä upp sig varje dag, att åka på jeepsafari till Icmeler, att gå med mr.bronkit S &co upp för helvetestrappan på stranden, att "vattna" doogie från handen med sigg eget vatten, att gå till Best supermarket, att stanna och snacka med "bonde", att träffa en gammal sk.vän efter sju år, efter dramatiken som Alltid uppstår och att dansa och dricka tills armarna domnar och benen känns blytunga nätterna igenom på b52, mango eller bar-x. Fan vad jag saknar Marmaris just nu! S- Im coming to ya baby! Ska kolla om jag kanske kan ta en biljett i maj/juni beroende på när vi åker till juggan :D

Men nu ska jag dra mig ur semesterkoman och försöka göra lite nytta på jobbet sista timmarna så att det blir nåt gjort här och sen ska det bli spännande att se hur fort jag kommer härifrån med tanke på att jag parkerat i den enda snöhög som fanns att parkera på överhuvud taget. Living on the edge?! ;) haha.. Later gates!



Jag saknar Marmaris och jag saknar DIG S! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0