monday bloody monday

Jobba 06-15 måndag till torsdag med en hosta från helvetet som resulterat i att halsen känns som att nån skrubbat med sandpapper = ONT som fan! Men jag hoppas på att fredagen jag jobbade utan att vara schemalagd ger mig två fria dagar för isf ska jag försöka ta bort onsdag och torsdag så att jag kan ligga hemma och vila på förmiddagen och hjälpa syster med baby-M på eftermiddagen så att hon hinner med bak och stök innan dopet på lördag.. Så as from lördag är det jag som är gudmor åt min baby-M <3Helt underbart!
Var och handlade doppresent till lillkorven igår och passade då på att köpa en dop outfit till mig själv också som lär passa ett eller två par av mina nya skor, ska försöka ta en bild när dagen kommer så kanske den kan läggas ut här..

Har inte gjort så mkt sen sist eg. hängde med syster & baby-M, svägerskan och buffysen i fredags efter jobbet, i lördags kom wifey över på eftermiddagen och vi spenderade kvällen med middag och att kolla på filmer och igår drog jag och wifey till kista c och shoppade och kollade på bio. Burlesque- I love it! Jag vill så gärna gå och se en sån show.. Grymt!

Ahja, back to work kanske. Hoppas alla har en bättre måndag än mig ;)
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0