jaha ja.. nä men om man kanske skulle ta och fylla i en lista då..

Igen. Som sagt, inget att göra på jobbet och tiden står stilla.. Känner mig fortfarande som ett vandrande blåmärke och jag har hunnit med att knappa hem massa saker från internet så jag tycker att en lista vore på sin plats som ett alternativ till att slösa bort massa pengar ;)
Here we go again:


1. Hur gammal är du om fem år? Pass? Hahaha, om fem år är jag 31 (going on 32) :S PANIK!!!!
2. Vem var den sista du träffade? Kussarna och Vu.
3. Hur lång är du? 172,5cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Oj. Jag kollade på en igår på tv 3, nån konstig komedi med snubben från American Pie filmerna..
5. Vem ringde du senast? Systeryster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha, ok. Hälsa lilla nyfiken" Till R.
7. Var är dagens planer? Jobba klart, handla, göra och äta middag, duscha och slappa och sen sova sova sova..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på situationen och personen.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Förra veckan på torsdagen (eller var det onsdagen?)
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade, blå/grön/gul/brun/grå.
12. När vaknade du idag? 05.36
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej inte vad jag minns.
14. Vilken är din favoritplats? Marmaris. Helst genomsvettig och full som en tok på B52´s dansgolv :D
15. Vilken plats föredrar du minst? Kalla platser rent allmänt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, men förhoppningsvis har jag en egen familj.
17. Vad skrämde dig som barn? Haha, inte mkt alls. Monster och spöken kanske?
18. Vem fick dig att skratta senast? N på jobbet. I <3 her
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nejdå.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. En pytteliten Acer som kussarna driver med ;p
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover i underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem, men jag sover på en halv ungefär ;)
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror väl lite på vilket humör jag är på tror jag.
26. Är du social? Översocial är nog rätt ord, men jag uppskattar ensamhet också.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry Cookie Dough.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa lägenhet.
29. Tycker du om Kinamat? Ja,det är helt ok.
30. Tycker du om kaffe? Nej jag Älskar kaffe!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller té och äppeljuice.
32. Sover du på någon särskild sida? Av sängen? Eller kroppsligt? Äh, blandat på båda isf.
33. Kan du spela poker? Japp
34. Tycker du om att mysa? Oh yes
35. Är du en beroendemänniska? Jag vill ju gärna svara nej men måste nog tyvärr svara ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp, C som jag jobbat ihop med fyller på samma dag.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas slippa.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! <3
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, kläder, underkläder, väskor.
42. Äger du dyra smycken? Ja ganska dyra.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En lakritsgodis.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj det är fler än en ju! :D
46. Välj ett ärr på din kropp? Men vilken konstig fråga, vadå Välj? Ahja, ett på handen från träslöjden i femman. Hardcore och badass på samma gång ;)
47. Vad har du för ringsignal? En juggelåt som heter "Manta Manta" med Ceca
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja min ettårs klänning :)
49. Flirtar du mycket? Enligt andra ja, men inte enligt mig.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i vardagsrummer framför min fondvägg.
51. Kan du byta olja på bilen? Hahahahaaha. Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg vilken utav alla det var nu..
54. Läser du dagstidningen? Ibland, men oftast på nätet isf.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja faktiskt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Registrerings och bilnummer på en hyrbil.
59. När var du i kyrkan senast? Oj, hoppsan.. På kusinens bebis dop, men jag kommer inte ihåg när det var..
60. Vilka personer utmanar du? Gillar inte att utmana, men hoppas på M kanske ;) Moahaha


Sådär ja, då har man slösat 10 minuter av tiden.. Undra vad jag ska göra resterande en timma och tjugominuter? Shit vad den här dagen går saktaaaaaaa! Jag blir knasig i huvudet och jag längtar hem mer än nånsin. Det blir verkligen en snabbis in på Willys för att handla och sen hem, laga mat (varma mackor, avancerat va!?), duscha, slappa litegrann och sen sova. Jag har så bisarrt ont i huden nu så om det inte blir bättre imorron ringer jag läkaren så att jag kan kolla om det är ett virus eller vad det nu kan tänkas vara..

En rolig grej dock: Jag ska bli handledare åt vår nya kille A på måndag! :D Wohoooo, Janet har plockat poäng hos bossarna och har klättrat i stegen utan att ens vara medveten om det :) Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mija

Anser mig utmanad. Saknar dig mitt lilla söta äppelskrutt! <3

2011-01-10 @ 19:11:50
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0