imorron är jag ledig!

Och hela dagen kommer spenderas med wifey och hennes syster E! Så sjukt lovely <3
Vi ska ut och storhandla mat hem till mig, sen åker vi till IKEA, kista c och sen hem till M för att snacka lite skit.. Funderar på att kolla om de är lite sugna på en favorit i repris sen också och kanske dra in till stan på en nattfika som i the good old days.. We´ll see what happens.

Längtar tills imorron, jag är så sjukt shoppingsugen så det ska tom bli kul att handla mat ;)
Ska rengöra kaffemaskinen på jobbet nu och svara på R´s sms och säga tack och godnatt.. Ja tack och godnatt till er (om nån läser) också förresten och M- du vet att mina tummar är så hårt hållna att de blir blå!!! Hoppashoppashoppashoppashoppas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0