i want more than you could possibly give me..

..And I deserve even more than that...

Jag har grannar i mitt hus som tycker om att borra, hamra, skrika, slåss och banka på dörrar/fönster/väggar m.m. på nätterna så de senaste veckorna har jag sovit Riktigt kasst och häromnatten var tydligen farbror polisen och hälsade på i huset också. Så mysigt. Verkligen.. Hur som. Inatt var första tysta natten på 2-3 veckor och jag firade med att sova  utan tv för att verkligen "höra" tystnaden, men det resulterade också i att jag är tröttare än vanligt idag bara för att jag faktiskt har fått sova ordentligt. Vaknade iaf vid 9 och gjorde mig i ordning för kl.11 mötte jag upp morfar och min syster med baby-M för att gå ut på en morgonpromenad, vi gick en runda på ca.3km och pratade och sen gick vi hem till moffisen och fikade. Supermys att få umgås med lilla morfar <3
Efter vi vart där och fikat så åkte jag med syster och baby-M till Willys (och sen hem till dem för att fika lite till) för att handla och då ringer min finafinafina pappa och säger att han väntar utanför så att han hinner säga hej innan han åker tillbaks till jobbet, konstigt tänkte vi men antog att han ville pussa på the baby. Men nejdå. Min pappa har köpt en sån dammsugare som jag velat ha jättelänge till mig!!! Jag har verkligen de Bästa föräldrarna i hela världen <3<3<3<3
Längtar tills imorron bitti (jobbar ju till 24 och då kan man inte dammsuga direkt) så att jag får provköra den ;)

Sitter på jobbet nu fram till 24 som sagt och idag är vi hela 4 pers iom att både jag och kollegan har en varsin elev att lära upp, och snart kommer det en elev till då min E ska börja jobba här.. Haha, då kommer det gå hett till i hemlighet här på jobbet vill jag lova! ;) Han kommer över imorron en sväng också när jag sitter ensam, men bara för att ta en kaffe och snacka lite skit eftersom han vet att jag Hatar lördagkvällar då man sitter själv 18-22. Han är ganska snäll ibland trots allt den där E och han ska KANSKE tom hänga med mig till Marmaris eftersom jag inte verkar hitta nån annan att åka med. Inte för att jag vet om jag vill ha med han eg. men det kan vara bra för mig att ha med mig en turre dit så att jag kanske kan stryka dumfan ur systemet för evigt för vår jävla saga behöver ett slut och det NU.

Snart kommer S hem, längtar som FAN! Då kommer det hända sjukt mkt roligare saker i mitt gråa lilla liv för då är min girl hemma och henne kan man i stort sett alltid lita på när man vill hitta på nåt och go bananas. My partner in crime aka. wifey! Så sjukt jävla nice :D
Trevlig helg peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0