i´m the one who makes you believe that the grass is greener on the other side..

Soffläge har intagits hela dagen pga migrän följt av huvudvärken från helvetet, så idag strax innan 12 fick jag ringa in mig sjuk till jobbet då det inte fanns en suck att jag hade kunnat ta mig dit och än mindre vara där och jobba.. Men när huvudvärken väl släppte här på kvällen så började jag nysa och nu har jag en vattenkran till näsa, mysig tjej med andra ord. Jag som var så glad att jag äntligen blev av med huvudvärken och mådde bättre och så varar det bara i 10 minuter.. Bajs.
Har legat och smsat med snubben från andra företaget hela kvällen också och han vet vad som gäller men satan vad han försöker, däremot så tror jag att budskapet verkligen har gått fram och att vi kan vara vänner..

Hade apropå vänner mina tjejer här i söndags efter jobbet och det var så mysigt att vi alla kunde ses och så kul att få se underbara Z igen efter så länge, men vi alla enades om att S fattades oss. Det blev iaf så mkt att äta att när de väl hade gått så var jag tvungen att sitta i soffan och  bara ta igen mig i en timma för att jag mådde så illa, men det var det värt ;) haha
Var hemma hos min General igår också och sen kom hans kompis H, kusin och kusinens fru över en sväng och i henne fick jag en ny vän. Så himla mysig tjej, vi satt i köket medans grabbarna var i tv-rummet och pratade om allt mellan himmel och jord och hon berättade mer om hur det kom sig att hon bär slöja igen efter att ha vart utan innan osv och vi bestämde att nästa gång nån av oss är hon Generalen så ska vi se til att den andra också kommer. Efter vi suttit och snackat i timmar så ropade killarna att vi skulle kolla på film och efter den gick de hem, Generalens brorsa kom hem (de bor ihop) och sen kom två st killar över som jag inte träffat innan men de var trevliga. Har verkligen min absolut bästa killkompis i Generalen och jag vet seriöst inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom för han lyser verkligen upp min tillvaro när vi ses och kusinens fru berättade igår att han säger detsamma om mig och att han verkligen avgudar mig och alltid pratar om mig. Sötaste! <3

Imorgon blir det iaf till att gå till jobbet igen, nästäppa och ev feber till trots för imorron är det röd dag och dessutom så jobbar jag bara 15-22 vilket innebär ett två timmar kortare skift och det uppskattas!
Så nu blir det till att ha lite soffhäng en stund till innan jag lägger mig i sängen och kollar på tv tills det är dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0