1 januari 2011

Japp så var första dagen på vad som ska bli det bästa året i mitt liv här Igen då ;) Känns iaf skönt att det är nytt år igen och årets nyårslöfte är: Inga dejter under januari och februari! Alltså räknas inte E in bland det för vi dejtar inte :p
Hade jordens mysigaste nyårsafton med mamma, pappa, bror, svägerska, brorsdöttrar, syster, svåger och systerson. Fullt hus och fullt ös fram till tolvslaget (som mami och papi tyvärr inte var med på då den ena jobbade natt och den andra började 05.30 imorse) för mina småtjejer på 2 och 3 år var inte ett dugg trötta. Sockerchock? Min E sa iaf hela kvällen (and i quote): "Åh men faster du är väl ändå Bäst ändå", hon kramades och pussades hela tiden och när inte hon satt i knät eller pussades så kom lilla W och gjorde det. Fasters små sessor <3<3
Bästa tolvslaget var det också för när klockan slog midnatt så höll jag i baby-M så han var den som fick pussas in nyåret med mig ;) Bästa början på det nya året <3<3<3
Idag är det jobb fram till 13 sen ska jag tvätta bilen för att sen åka hem och städa av i lägenheten så att det inte ser förjävligt ut imorgon när tjejerna kommer över och sen direkt i säng för annars kommer jag inte palla jobba 07-15.30 imorgon. Det är dock sjukt tråkigt här idag för det är totalt 4 bokningar kvar på hela dagen varav 2st ska komma under tiden jag Och min kollega är här.. Lätta pengar men inte spännande.

Har suttit och funderat på semester en hel del och pratat med pappa om hur det blir med usa, men som det ser ut nu så blir det inte nån usa resa förrens i aug/sept och då känner jag mig inte sugen på att åka dit eftersom jag dessutom måste åka själv och sen möta upp han och mamma där isf. Så som det ser ut nu så blir det att åka till familjen i Serbien i april/maj och sen tror jag nog att jag kommer åka till Marmaris ändå. Klarar mig inte utan S alltför länge och dessutom så kommer jag nog att få ta semester själv i vilket fall och då kan jag lika gärna åka dit eftersom S bor där och jag dessutom känner till stället och folk så att jag kan vara ensam också.. Men det är långt tills sommarn så det löser sig :)

Ska göra lite nytta de sista 30min av mitt pass, började skriva 08.10 imorse på det här inlägget men jag har fikat och snackat skit så jag har varken hunnit med jobb eller bloggande. Jobbigt det där ;)
Hoppas ert år börjat lika bra som mitt och att ni hade en fin nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0