som sagt.. en lista då

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Jeanette

Smeknamn: Janet

Låt som när du är ledsen sörjer till: Tears in heaven - Eric Clapton

Beroende av: Internet, telefonen. Kärlek och närhet från de jag tycker om.

Vad tror folk om dig: Att jag är glad, ärlig och att man kan lita på mig (enlg.arbetskamratens första intrycK)

Stämmer det: Jag tycker nog det ja,

Vad får du oftast komplimanger för: På sista tiden: mina ögon och hur jag dansar! hahahaha

Vad säger du för att imponera på någon: Säger inte så mkt för att imponera, jag är mig själv.

Hur imponerar man på dig: Genom att vara ärlig och visa sitt rätta jag ist för att leka lekar och spela spel.

Brukar du skratta för dig själv: Haha! Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jag kan vara ditt substitut. Du kan kalla mig för vilket namn du vill. Det är helt oki ;)"

Var bor du: I min lägenhet i Märsta

Trivs du där: Ja just nu så älskar jag det

Äger du några converse: Nej inte än.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit eller cider

Brukar du bli för full: Nej

Är du allergisk mot något: Räknas det att bli tokröd runt och på läpparna när man äter apelsin? Annars - nej

Hur svarar du i mobilen: "Ah det är Jeanette.."

Antal timmar sömn inatt: Alldeles för några :'(   4 typ

Brukar du komma i tid: Ja jag är i stort sett alltid tidig

När mår du bra: När jag får umgås med de jag älskar, när jag står och är dyngsvettig på ett dansgolv och shakar till musik som jag älskar, eller när jag ligger på stranden och känner solen steka, vågorna skvalpa och musiken spelas från barerna.

När blev du fotad senast: Igår när kussen hade köpt en systemkamera och skulle skoja och ta kort på mig fast jag såg värre ut än ringaren i notre dame. Hon fick sig en liten snyting och en utskällning och sen blev vi sams.. haha.. juggestyle ;)

Hur känner du dig nu: Trött. Väldigt väldigt trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag HATAR fötter. Om det inte är bebisfötter och isf gillar jag dem max till barnet är 12 månader eller så.

Vad saknar du: Materiellt sett saknar jag inget. Men jag saknar D och framförallt saknar jag min M som jag inte sett på Jättelänge nu känns det som

Hade du en bra kväll igår: Jag hade en underbar kväll

Favorit dryck på morgonen: Snarare enda dryck på morgonen: kaffe

Rakar du benen: Japp

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 01-03?

Är du blyg: Ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Efter C så ja det gör jag faktiskt.

Har du spytt offentligt: Nej, inte vad jag vet iaf.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa, ha sex, gå på gym och kolla vad killar eg snackar om i omklädningsrummet

Är du nöjd med ditt liv: Ja i överlag så är jag nöjd men det finns alltid saker man kan vilja ändra lite på

Är du bortskämd: Ja men jag är inte bortskämd så att jag är otacksam och tar saker för givet, jag har bara världens bästa föräldrar <3

Vad gör du i morgon: Jobbar till 15 och sen är jag förmodligen hos syster och pussar på min kille

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ellen DeGeneres, bara för att jag Älskar den kvinnan! haha hon är så sjukt bra

Vad längtar du till: Tills D kommer upp från gbg och tills jag åker till Marmaris

Har du bra vänner och äkta vänskap: De bästa i Hela Världen <3

Vad använder du för schampo: Det lila från Sunsilk

Hur gammal är du: 26 (fyller 27 i aug.)

Tycker du om någon just nu: Ja

Gröna eller röda äpplen: Gröna

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 05.36

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, jag har sovit i min gamla säng hemma hos mami och papi

Har du strumpor på dig nu: Japp, 2 par :D

Är det okej att gråta: Ja. För andra

När grät du senast: När jag lyckades köra fast med bilen mitt i natten och skulle ringa bärgarn för kanske två veckor sen, det var märkligt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge lite till familjen, spara och investera, kanske köpa en ny bil.

Bär du glasögon eller linser: Linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn:
Ja

Solar du ofta: När det är sol ute så- nej-

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag nog, vill man så kan man.

Är du flygrädd: Nej jag älskar att flyga

Hur vig är du: Ganska vig

Är du musikalisk: Det beror på hur man menar

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry Cookiedough

Tror du på ett liv efter döden? Ja, tror och framförallt hoppas på det

Tycker du om sushi? Ibland men bara avocado och räkor isf

Vad äter du helst när du ser på film: Doodis!
 
Har du tandläkarskräck
Japp

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll/nattmänniska

Vilken ögonfärg har du: Melerade i många färger

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Ja

Röker du: Ibland

Hur ofta tränar/motionerar du: Motion? "/

Senaste låt du hörde: I just had sex - the voice spelar inte alltid vad jag gillar..



Sådär ja. Om man skulle ta och joina grabbarna på frukost då nu när de ändå ringt och frågat efter mig. Heipa!


Kommentarer
Postat av: Mija

Saknar dig min skrutt! Själv ligger jag hemma med feber, mår som en apa. Yrsel, ont i magen och huden gör ont. :(

Är jag frisk till fredag så vill jag gärna träffa dig om du har tid. Jag ska ev till Märsta på lördag också för att träffa Anja och Carin.

Jag vill träffa dig mest av allt! <3

2011-02-28 @ 10:30:33
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0