rakt in i hjärtat peeps!

Shit pommes vad jag är KÄR!!!! Jag går omkring med ett konstant leende på läpparna, hoppar till så fort telefonen plingar till och när den ringer så flyger det Massa fjärilar i magen och jag blir som en liten fnittrig skolflicka. Han är helt perfekt och jag håller på att bli tokig bara för att jag inte kan prata eller vara med honom varenda minut, men han bor i gbg så det är vad det är och nu har vi nedräkning tills den 25 då han kommer till stockholm och då ska han.... *trumvirvel*... Träffa min pappa!!!!! Första killen Ever som kommer att bli presenterad för min pappa och det känns bara så himla rätt. Jag har inte ens panik över att prata framtid med honom och han har redan kommit fram till vilken bil vi ska ha sen, och ja, det var ett sjukt bra val! En annan sak som är sjukt toppen med karln är att han är Jugge och kristen! Hur bra??? Shit jag dör litegranna!
Ååååh jag vill bara skrika ut för hela världen vad jag känner (haha, ja det har jag och han iofs mer eller mindre redan gjort lite smått på fb iofs) och jag vill prata med och om honom hela tiden..
Fan va kört det är! Och jag Älskar´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0