när en sak blir bra så skiter sig nästa?!?

Fick reda på i onsdags att jag kommer få fastanställning med start den 1 mars och att vi dessutom kommer få en (fet) bonus i maj på jobbet! Så sjukt nice och det gjorde mig hysteriskt glad då jag äntligen kan göra så mkt mer och har mer möjligheter iom en fast anställning, bonusen räddade dessutom resan som jag bokat till Marmaris! Sweet!
Vad som är mindre sweet just nu är D som jag verkligen inte förstår mig på överhuvudtaget då han har börjat bete sig väldigt märkligt, så nu har jag börjat undra över vad som egentligen hände på juggefesten han var på.. Vill inte misstro någon men det är sån skillnad på honom nu och då så jag vet inte vad jag ska tro och jag vill/vågar inte fråga heller iom att läget är som det är och jag inte vill sätta press på honom. Men faktum är att jag är kär i snubben och för första ggn på 8 år så har jag vågat öppna mig, dels för mig själv genom att inse vad jag känner, och dels för honom iom att jag faktiskt Sagt det rakt ut när han frågat. Men nu är jag riktigt rädd. Glad att jag kan känna nåt men rädd att jag ska känna "sorg" eller vad man ska säga.. Orkar inte och vill inte det.
Det var bättre innan när jag var känslokall och gjorde dumheter med snubbar som jag faktiskt visste var idioter för jag tror inte att jag kommer våga öppna mig såhär igen på länge om det visar sig vara som jag tror med D.
Det är verkligen frustrerande att inte veta vad en människa tycker/tänker och jag önskar att jag kunde krypa in i huvudet på han och bara se vad som rör sig där. Jag ska avvakta idag och imorron kommer jag ringa/skicka sms om saken ifall jag inte får nåt vettigt ur han idag när (om?) vi pratar.

Var hemma hos AG igår kväll och firade hennes födelsedag, det var så mysigt och vi åt tacos, supergod efterrätt, snackade massa skit och lekte charader. Jag har aldrig vart en fan av det innan men shit va kul det var och jag är ju jätteduktig på det ;) Har inte skrattat så mkt sen jag hade mina tjejer över sist och det var Verkligen behövligt igår så det var toppen! Kom dock hem 02.30 och var tvungen att gå upp kl.06 för att göra mig klar för jobbet så jag är hyfsat sliten idag, men det var så värt!

Kastar in en bild på mig från igår innan jag gick hem till AG. Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: Mija

Du är så fin! <3

2011-02-20 @ 11:09:35
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0