jag ger upp nu

Jag pallar inte mer och mitt hjärta orkar Defenitivt inte med sånt här, det finns en anledning till att jag inte blir kär och idag fick jag en påminnelse om varför.. Det känns som att nån stampar/slår/hugger i mitt hjärta och jag orkar inte! Jag är inte stark nog för att klara av såna här känslor.. Jag kan ta mkt och jag kan ta nederlag, men inte när det kommer till kärlek.
Jag hatar det här och nu ska jag skita i allt vad kärlek heter. Ska fortsätta att träffa E och bärgarn ist.


Palla. Kan inte nån bara gräva ett hål som jag kan få försvinna i så jag slipper ligga och kräla på marken såhär för jag orkar ändå inte ta mig upp.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Ååh vad ledsen jag blir. Du verkade ju vara så glad. Men tyvärr är det lätt hänt, men du kommer träffa den rätta kanske inte idag eller imorgon men han kommer när du minst anar det. Har aldrig känt som jag känner nu med min pojke, han bryr sig inte bara om mig utan även om barnet i magen. Han vill liksom köpa barnvagn och brukar gå i affärer och titta runt och säga den ska jag köpa till bebis och med mera. Och tack för att du hoppas min Pappa blir bra snart. Förhoppningsvis får vi veta idag vad det är för fel på honom.

2011-02-24 @ 14:21:06
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0