ja tebe volim ludo

Detta är ju löjligt, vi pratar i telefonen. Lägger på för att fixa nåt/jobba/äta osv men så snart vi lägger på så plingar det till i mobilen och han berättar hur mkt han saknar mig. Han berättar saker om sin familj och sitt liv och han delar med sig av sina känslor kring saker som hänt. Han har berättat om mig för familjen och han ska dessutom träffa min, samt att när jag åker till gbg så kommer jag träffa hans. Jag har fan aldrig i hela livet känt såhär på så kort tid och under såna omständigheter men jag är så kär att jag har ont i hjärtat litegrann så fort jag inte får höra hans röst.. Skitlöjligt är det och likaså jag. Men en sak som är skönt i det hela, jag har vågat öppna mig till 100%, jag pratar känslor och jag ska våga satsa denna gång.

Fy faan va bra allt känns just nu!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Gravid :)

ååh vad glad jag är för din skull gumman.

Vem är den lycklige?

Hoppas verkligen att det håller nu, du förtjänar det bästa!

Är han svensk? eller vart kommer han ifrån?

2011-02-21 @ 17:47:09
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0