inatt var ingen bra natt

Kom hem från jobbet inatt och möts av tända lampor i köket, dessa var inte tända när jag gick till jobbet. Det var inte läskigt men lite obehagligt iom att de brukar tändas och släckas ibland när jag är ensam (och faktiskt en gång när min wifey och makarna H var där också), så ja de var tända när jag kom hem men när jag gick in på toa så släcktes de igen. Jag ogillar inte mina spöken men vafan, nån måtta kan det väl vara liksom man behöver inte leka med elen...

Anyho. Pratade med D igår som vanligt och nu tänkte jag bryta upp, men det blev inte nåt av det för han berättade hur han tänker/tycker/känner och ja, vi är ju kära i varann så vi försöker rida ut stormen och så får vi se vart det leder oss. Jag orkar inte ens hoppas längre men jag är kär i honom så jag blir lite ledsen i hjärtat när jag tänker på att det faktiskt kan gå åt helvete.
Men men, ska försöka sluta tänka på det nu och jobba ist. Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0