still with a smile on my face!

Kan inte sluta tänka på gårdagen och hur sjukt kul vi hade! Killen är fan nuts, han har så sjukt bra humor och vi verkligen skrattade med varandra och berättade riktigt skumma saker. Vi pratade om Allt mellan himmel och jord och lord knows it: killen kan snacka! Haha, skönt att träffa nån som håller samma kaliber som mig i den frågan ;)
Jag visst inte att jag ville ha en kille som han, men han är fan spot on och alla de egenskaper jag innan inte vetat om att jag vi ha i en man insåg jag igår att jag vill ha! I vanliga fall hade jag stört mig på en snubbe som stammar (SKIT elakt jag vet, men det är tyvärr sant, mest för att jag alltid letar fel på killar) men när han gör det så är det verkligen bara så himla charmigt. Han stammar inte direkt heller utan det är mer att han inte får fram orden ordentligt när han är ivrig.. Sött är det iaf!
Jag kan verkligen inte sluta att le! Jag blir knäpp! Detta är det läskigaste ever Bara för att det känns så himla rätt, att det är en kille som han som jag letat efter och att han verkar tycka samma sak redan. Men tänk om det går som det brukar? Att allt bara blir fel? Att han tappar intresset?
Ska dock ta bort de tankarna för han verkar så jäkla mysig och han är så sjukt intressant på nåt sätt.. Sen att han har uniform gör fan saken inte sämre! ;) Bah!!! Jag känner mig som en knäpp fjortis, men sanningen är att jag Gillar´t! Och jag hoppashoppashoppas att det blir bra för jag tycker faktiskt att jag är värd det!
På onsdag ska vi ses igen, vi får se hur mkt mer det kommer tjatas om detta då! Men bara så ni vet- Det kommer nog att tjatas MYCKET!
Nu ska jag fortsätta med mitt hysteriska arbetspass från helvetet och så ska jag sitta här och le och tycka att det kanske inte är så farligt iaf bara för att jag är så glad :D

Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Gud vad glad jag är för din skull, och gud vad roligt att få ett upppiggande inlägg.



Lycka till!

2011-12-12 @ 23:06:50
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Mija

Hoppas att du inte är sur på mig mitt hjärta, jag var inte i ett bra sinnestillstånd för att ringa igår. Är inte sådär jätteuppåt idag heller, det är tungt just nu.

Men jag försöker slå dig en pling ikväll när jag avverkat möte nummer 2 för dagen.



Älskar dig och du förtjänar allt gott!

2011-12-13 @ 11:32:27
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0