nämen god jul då!

Jobbade till 24 igår, åkte hem till mami och papi och skulle sova för att sen gå upp 05.15 imorse och åka tillbaka till jobbet. Helt hype idag, sov bara typ 2 timmar inatt men känner mig sjukligt pigg ändå och idag är det jag som står för underhållningen här eftersom alla andra är tröttmössor ;)
Känns som en bra jul iaf, jag och min N har bytt juklappar och jag har vart över med choklad (toffifee) till Hertz och Avis så att de också fick lite julkänsla, det var uppskattat!

Idag när jag slutar ska jag åka direkt till min farbror och julfika med deras familj och lämna paket till lillsessan och sen åker jag hem till syster med familj och firar jul med de, mamma, pappa, faster, morfar och min systers svärföräldrar och svåger. Det blir en ganska lugn julafton och det kommer kännas sååååå tomt utan min bror och hans familj, jag saknar redan mina småtjejer och då har jag inte ens börjat fira jul än. Men på måndag kommer de hem igen och då ska vi fira tillsammans så i år får jag två jular, inte illa för nån som har vart grinchen innnan! :D Senare på måndag blir det till att gå ut på GK med plupp och S och även möta upp R och hennes crew, och bäst av allt- jag får träffa Hussein igen för han jobbar då! :D
Har breakat newsen om honom för pappa häromdagen och det gick över förväntan, han tog det bra och han blev nog ganska nyfiken tror jag. Det är ju trots allt första gången jag berättar för honom om en kille och då är jag ändå 27 år så det var nog inte det lättaste att höra att hans "bebis" växt upp.. hahaha..

Börjar få riktiga känslor för Hussein nu, vi har smsat galet mkt de senaste dagarna och jag vill bara att tiden ska gå fort tills vi ses igen. Det är fortfarande sjukt läskigt men det är ganska skönt samtidigt, ska ta det som det kommer och så får vi se vad som händer men jag hoppas på det bästa!

Nu ska jag gå tillbaka till jobbet och göra lite nytta idag iaf.
Hoppas ni alla får en riktigt GOD JUL!


(bild från förra året men den får duga i år också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0